Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для дому і сім'ї Вправа - ХТО що почує?

Вправа - ХТО що почує?
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Вправа - ХТО що почує?

Мета:  Розвивати слухове увагу, поповнювати активний словник, розвивати фразова мова.
Обладнання: Ширма, дзвіночок, бубон, молоточок, «пісенька», барабан і т.п.
Хід:  Вихователь за ширмою по черзі видає звуки вище перерахованими предметами і пропонує дітям відгадати, яким предметом зроблений звук. Звуки повинні бути ясними і контрастними, щоб дитина могла їх вгадати.

Вгадай, ЩО РОБИТИ

Мета: Розвивати уміння переключати слухове увагу. Розвивати координацію рухів, вміння співвідносити свої дії зі звучанням бубна.
Обладнання: Бубен, два прапорці.
Хід: У дитини в руках два прапорці. Якщо вихователь голосно дзвенить у бубон, малюк піднімає прапорці вгору і махає ними, а якщо бубон звучить тихо - опускає прапорці вниз.
Важливо  стежити за правильною поставою дітей і точним виконанням рухів. Чергувати гучне і тихе звучання бубна потрібно не більше 4 разів, щоб дитина могла легко виконувати вправу.

ГРИБОЧКИ ПО МІСЦЯХ

Мета: вправляти дітей у розрізненні та зіставленні кольорів отворів та грибочків; розвивати дрібну моторику рук.
Опис гри. Дощечка з отвором поділена на 8 частин, вифорбованих у 8 кольорів, і прибита до низеньких котушок. Кожній дитині дають по 8 грибочків, теж виготовлених із котушок різного кольору. За вказівкою вихователя малята втикають грибочки в отвори названих ним кольорів. Вихователь перепитує дитину, якого кольору грибочок вона всталяє в отвір.

ДОБЕРИ ЧАШКУ ДО БЛЮДЦЯ

Мета: вчити дітей розрізняти і називати знайомі предмети,визначити їхній розмір та колір, зіставляти предмети за іншими ознпками. Виховувати зосередженість, зацікавленість.
Опис гри.Кожній дитині дають смужку картону з намальованими на ній уряд блюдцями різного розміру та кольору. Діти добирають до блюдець відповідні чашки, зіставляючи один предмет з іншим. По завершенні роботи вихователь перевіряє виконання завдання, запитує то одну, то іншу дитину, чому вона поставила саме цю чашку на блюдце. Потім усі діти встають і обходять столи, аналізуючи, хто правильно виконав завдання, а хто ні, і в чому його помилка.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить