Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для дому і сім'ї ПРИНЦИПИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ХУДОЖНІМИ ТВОРАМИ

ПРИНЦИПИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ХУДОЖНІМИ ТВОРАМИ
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

ПРИНЦИПИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ХУДОЖНІМИ ТВОРАМИ

І. Принцип еаіоційно-виразного читання художнього твору. Сутність виразного читання - в його емоційній насиченості, вибравши твір, треба кілька разів прочитати його, визначити характер інтонації, логічні паузи, логічний наголос, темп читання, тембр мовлення г&ро'і'в та персонажів твору. Оволодіння мистецтвом художнього читання і розповідання а професійним обов'язкам кожного вихователя.
Я. Усвідомлення і розуміння діть мій змісту художнього твору. Худажиій твір пише тоді може справити на дитину позитивний вплив, коли вона його добре зрозуміла, усвідомила хід подій, ідею чи мораль твору. Тому перед читанням твору слід продумати, які слова та фрази будуть важкими для розуміння дітей та як їх пояснити; перед читанням, у процесі читання, після читання. Скласти запитання для вступної бесіди, відтворювальної бесіди за змістом оповідання (пізнавального змісту), дібрати ілюстрації та картинки, які допоможуть дітям наочно уявити описані події.
Ш. Повторність читання. Якщо художній твір невеликого розміру, його слід одразу прочитати на занятті ще один чи два рази. З великим зз розміром твором можна обмежитися повторним читанням окремих уривків, найбільш яскравих і значущих епізодів. Повторне читання одного й чого самого твору передбачається протягом місяця, каартаку, posy. Знайомий твір читають на інших заняттях, скажімо, в ході етичної бесіди, на заняття» з розвитку мовлення (переказування знайомого твору). Уриєш знайомих творів читаючі» у процесі 8есід про довкілля, літературних вікторин, на тематичних літературних вечорах та ранках. Знайомі таорм діти межу слухати а записах на платівках, на магнітофоні, дивитися театральні вистави, діафільми, мультфільми, кінофільми.
SV. Включення дітей » активну пізнавальну діяльність »* змістом художнього тору. Реалізації цього принципу сприяють елементи драматизації та інсценізації на заняттях, ігри-драматизацп, інсценування художніх творів, розігрування сюжетів віршів, забавлянок, пісень, театралізовані та сюжетно-рольові ігри за змістом художніх творів; малювання, аплікація за мотивами прослуханих творів з наступним розповіданням за своїми малюнками-ілюстраціями
V. Взаємозв'язок пізнавальних, виховних і мовленнєвих завдань.Кожний художній твір впливає на дитину з трьох сторін; інформує про щось нове, дає їй нові знання, виховує розумово, морально, естетично; збагачує, уточнює і активізує словник дитини. Отже, всі ці завдання вихователь повинен чітко визначити в програмовому змісті заняття, на якому буде читати твір.
Vi. Принцип тематичного читання творів. У практиці роботи дошкільних закладів використовують читання творів на одну тему впродовж певного періоду; на одному занятті, протягом місяця, кварталу. Так, скажімо, на занятті з природи на тему "Весна" (Зима. Осінь. Літо) можна дібрати 2-3 невеликих оповідання, в яких ідеться про різні періоди весни. За їхнім змістом проводять порівняльну бесіду. Або на занятті ознайомлення з довкіллям на тему "Професії твоїх батьків" дітям читають 2-3 оповідання, вірші про професії дорослих, розглядають картини, ілюстрації Твори з цієї самої тематики читають дітям і на інших заняттях упродовж 1-2 місяців, завершується читання цього циклу творів тематичною заключною бесідою "Професія твоїх батьків".
Підготовка до етичної бесіди (про скромність, ввічливість, чесність, правдивість тощо) вимагає тематичного читання творів протягом кварталу.
VII. Принцип оцінювального ставлення дітей до змісту художнього твору. Розуміння, усвідомлення тексту зумовлює у дитини емоційні переживання, співчуття, що є основою для формування адекватних оцінних суджень, моральних та етичних оцінок.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить