Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для дому і сім'ї Зв'язне мовлення

Зв'язне мовлення
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Зв'язне мовлення

Діалогічне та розмовне мовлення. Продовжувати розвивати діалогічне та розмовне мовлення. Вчити вступати в невимушену розмову з дорослими на запропоновані теми: "Знайомство", "Сім'я", "Ігри та іграшки", "Мої друзі", "У дитячому садку". Вміти добирати першу репліку
(фразу) діалогу (вітання, подяка, вибачення, запитання, прохання, наказ, повідомлення) та своєчасно відповідати, вставляти потрібну репліку (слово, фразу: так, ні, не знаю, отож), підтримувати запропоновану розмову, діалог. Адекватно відповідати на запитання дорослого та звертатися із запитаннями до дорослих.
Вчити дітей спілкуватися один з одним, звертатися до партнера, вислуховувати співрозмовника, відповідати на запитання інших дітей. Вміти вести невимушену розмову в колі двох-трьох дітей. Під час розмови, спілкування дивитися в очі, стояти (чи сидіти) спокійно, розмовляти з посмішкою на обличчі, не відволікатися, уникати сторонніх жестів (руками, ногами, головою), дотримуватися відповідного тону, інтонації.
Монологічне мовлення. Викликати в дітей інтерес до різних типів монологічного мовлення: опису, повідомлення, розповідання. Готувати дітей до самостійної оповіді. Відповідати на запитання вихователя дво-ма-трьома реченнями за змістом сюжетних картин, за текстами знайомих оповідань, казок, в процесі розглядання предметів, іграшок.
Закріплювати вміння складати спільні з вихователем коротенькі описові та сюжетні розповіді домовлянням, повторенням та самостійно складеними реченнями: про іграшки, картини, сюжети, власний досвід.
Залучати дітей до переказування змісту добре знайомих літературних творів за допомогою навідних запитань, підказування фраз.
Формувати в дітей уявлення про елементарну структуру висловлювань:
а)  описових - назва предмета, його ознаки, якості, властивості, призначення,
б)  сюжетних - початок, середина, кінцівка розповіді.
Створювати ситуації, які б вимагали від дитини коротенького пояснення (про виконання дії, будову іграшки, майбутні ігри) для розвитку пояснювального мовлення.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить