Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для дому і сім'ї Звукова культура мовлення

Звукова культура мовлення
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Звукова культура мовлення

Ознайомити дітей з судовою мовного апарату: губи, зуби, язик, під¬небіння. Вправлянням розвивати м'язи мовного апарату ("пісенька язи-ка", "хатинка яличка", "'ігри-забавки язичка"). Домогтися правильної артикуляції та вимови всіх голосних та йотованих звуків (я, ю, є, ї), роздільної вимови звукосполучень з йотованими звуками (під'їхати, з’їсти, м'яч, ім'я, м'який, в'язати); чіткої вимови звуків "а, о, у, і як в наголошеній, так і ненаголошеній позиціях.
Стежити за твердою вимовою в кінці слова губних приголосних (б, п, в, м, ф): дуб, суп, степ, зуб, сом, кров; дзвінкою вимовою дзвінких приголосних у кінці та а середині слова: (дуб, зуб, гриб, казка, дудка, трубка) за винятком: ні(х)ті, кі(х)ті, ле(х}ко, во(х)кий, злитою вимо¬вою африкатів "дж, дз" (джміль, дзига, джерело, ходжу, дзьоб, дзеркало); м'якою вимовою губного приголосного (в) у словах: свято, цвях, дзвякнути; твердою вимовою звука (р) в ганці слова (звір, лікар) та м'якою вимовою на початку складу перед "а, у, о" (рясний, говорю, вірю, лікарю).
Домогтися правильної (твердої) вимови шиплячих звукіа (піч, ніж, човен), вибухового звука (г) а словах "дзига, гелготати, ледзь, ганок, грати"; звуків "ц", "ць" (палець, ранець, цап, заєць, палац, плац).
Стежити за правильною вимовою звукосполучень: (з'ц'), (с'ц') (з'с') -у книжці - у кни(з'ц')і, на подушці - на побуш(с'ц')і; подовжених приго-лосних (ц'ц'). (с'с') - сміється - смієть(ц'ц')я, у річці - у річ(ц'ц')і; при¬йменника "з" як (с) перед словами, які починаються на глухі приго¬лосні: (с) кишені, (с) паперу.
Розвивати фонематичний слух, розрізняти на слух близькі за зна¬ченнями слова (миска - низка, мити - бити - вити - віти - квіти тощо), мовне дихання (довжина видиху дорівнює фразі в 2-3 слова), інтонаційну виразність мовлення (темп, силу голосу, наголоси, інтона¬ційне забарвлення мовлення).
Ознайомити дітей з поняттями "олово", "звук" у ігрових, вправах. Вчити знаходити знайомий звуку слові, інтонаційно його виділяти.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить