Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home База готовых дипломов Розвиток франчайзингових відносин в туристичній індустрії України на прикладі “Екоплант”: мережа агентств “Горящие путёвки” м. Київ

Розвиток франчайзингових відносин в туристичній індустрії України на прикладі “Екоплант”: мережа агентств “Горящие путёвки” м. Київ
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Розвиток франчайзингових відносин в туристичній індустрії України на прикладі “Екоплант”: мережа агентств “Горящие путёвки” м. Київ

Зміст
Стор
Вступ..............................................................................................................8

І.    Теоретичні основи франчайзингових відносин в сфері туризму
1.1    Сутність та історія розвитку франчайзингу, як специфічної форми бізнесу..........................................................................................................................10
1.2    Види франчайзингової діяльності та стадії впровадження франчайзингу в галузі туризму.............................................................................................................19
1.3    Використання франчайзингу у закордонній практиці організації турбізнесу....................................................................................................................31

ІІ.    Дослідження франчайзингової діяльності мережі агенцій „Горящие путёвки”

2.1    Особливості франчайзингової діяльності мережі агенцій „Горящие путёвки”.......................................................................................................................41
2.2    Аналіз системи договірних відносин в мережі агенцій......................................54
2.3    Ефективність франчайзингової діяльності мережі агенцій „Горящие путёвки”.......................................................................................................................63

ІІІ.    Рекомендації щодо вдосконалення франчайзингової діяльності мережі агенцій „Горящие путёвки”

3.1     Визначення напрямів розвитку та вдосконалення діяльності ТОВ „Екоплант ЛТД”, як франчайзингової  організації..................................................................92
3.2    Економічне обґрунтування наданих пропозицій щодо вдосконалення     франчайзингової діяльності підприємства........................................................102

Висновки та пропозиції.....................................................................................116
Список використаних джерел.........................................................................121
Додатки....................................................................................................124

 

Стоимость дипломной работы

Вступ
Для економіки України, франчайзинг є відносно новим та актуальним явищем, у той час як у розвинутих країнах, він сторіччями практикувався як засіб забезпечення споживачів суспільства в різних послугах.
У США лише 5% франчайзингових підприємств терплять невдачі в перші п'ять років, тоді як 90% інших дрібних і малих підприємств за той же період банкрутують.
Для країни, де ринкові відносини тільки зароджуються, франчайзинг, як різновид готового бізнесу, де франчайзер передає франчайзі свій досвід ведення бізнесу – є  ідеальним рішенням.
Об’єктом дослідження є туристичне агентство, яке є членом „Сети Агентств Горящих Путёвок”, ТОВ „Екоплант ЛТД”, що на початку 2004 року приєдналося до мережі „Агентств Горящих Путёвок” – найбільшого франчайзера в галузі туризму, на теренах України.
У вітчизняній літературі, тема франчайзингу, особливо в галузі туризму, майже не розглянута, так як є новою та недослідженою. Деяку інформацію можна знайти в мережі Інтерент, і лише на російській мові, в основному це переклади зарубіжних видань.
Метою даної дипломної роботи є вдосконалення діяльності об’єкта дослідження як франчайзі, через висвітлення та аналіз недоліків і переваг франчайзингу, його придатності на мікро та макрорівні, до функціонування на специфічному ринку України.
У сфері туризму франчайзинг з'явився відносно недавно. Привабливість франчайзингу полягає в наявності незаперечних переваг для обох учасників франчайзингових відносин. Для малих туристичних агенств він надає в розпорядження стабільний дохідний бізнес, для відомих фірм і компаній - можливість розширити й зміцнити свої позиції на ринку. Саме цим можна пояснити настільки широке поширення франчайзингу як у Європі, так і в Америці. Для багатьох підприємств франчайзинг став символом успіху в бізнесі, у тому числі і для деяких російських і українських фірм, що зважилися на розвиток бізнесу за допомогою франчайзингу.
В даний час розвиток українського підприємництва, у першу чергу малого, затрудняється підвищеними комерційними ризиками. Реалізація сучасних бізнесів-проектів вимагає від підприємця широких знань в області керування, маркетингу, реклами й уміння враховувати особливості проекту. Відпрацьовування ефективної схеми і методів діловодства в кожному конкретному випадку вимагають великих тимчасових і матеріальних витрат.
Організація туристичного підприємства на умовах франшизи значно знижує підприємницькі ризики, тому що в цьому випадку відбувається використання уже відпрацьованого і такого, що довів свою ефективність    бізнесу. Таким чином, розвиток франчайзингу в туризмі може виявитися однією з найбільш ефективних форм підтримки малого підприємництва в туризмі, одним з можливих рішень важливої державної проблеми.


Более новые статьи:

 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить