Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home База готовых дипломов Кредити та їх класифікація

Кредити та їх класифікація
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Кредити та їх класифікація

ЗМІСТ

Вступ                                       
І. Сутність споживчого кредиту                       
1.1.Класифікація споживчого кредиту               
1.2.Процентні ставки по споживчих кредитах і фактори які їх визначають                    1.3.Кредитний “скоринг” на прикладі українських і зарубіжних банків                           
ІІ. Умови та порядок надання споживчого кредиту на прикладі ЧФ КБ“Приватбанк” та ЧФ АТ “Укрінбанк”   
2.1. Аналіз кредитоспроможності приватних осіб            
2.2. Документальне оформлення споживчого кредиту       
2.3. Забезпечення  споживчого  кредиту                
2.4. Бухгалтерські операції при наданні споживчих кредитів                       
2.5. Тенденції розвитку в споживчого кредитування (перспектива  розвитку) в Україні               
Висновки                                       
Література                                       
Додатки                                       

Стоимость дипломной работы

ВСТУП
Діяльність українських комерційних банків нині зосереджено переважно на роботі з юридичними особами. Це явище тимчасове. У процесі подальшого розвитку ринкових відносин питома вага операцій із фізичними особами неодмінно зростатимуть, тож фінансово-кредитні установи нашої держави мають це враховувати. Як свідчить світовий досвід, банківські операції з фізичними особами становлять близько третини загального обсягу всіх операцій, які проводять фінансово-кредитні установи  країн із ринковою економікою. Серед цих банків чимало спеціалізованих, які працюють лише з фізичними особами.
У кредитуванні споживчих потреб людей беруть участь підприємства, організації, кредитні спілки, ломбарди і банки. Наприклад, у Франції ¼ споживчого кредиту надається банками і ¾ – спеціалізованими кредитними установами. Але оскільки останні отримують необхідні їм кошти в більшій мірі за рахунок банківських позик, то фактично  90%   всієї суми споживчого кредиту надається банками. 
Споживчий кредит – це кредит, який дає:
•    можливість отримати ті речі, яких  без використання кредиту потрібно було б довго чикати, або ж які були б  недоступні для отримання;
•    гнучкість: робити придбання товарів  в зручний час, навіть тоді, коли  споживач немає в своєму  розпорядженні  необхідної суми  готівки;
•    безпеку: коли людина купує або мандрує, кредитні картки є більш зручним і надійним засобом платежу в порівнянні з готівковими розрахунками.
•    допомогу: споживчий кредит дозволяє оплачувати непередбачені термінові витрати (ремонт автомобіля після аварії тощо).
Але споживчий кредит має і свої недоліки, які слід враховувати:
1.    Іноді кредитні рахунки створюють оману багатства і це призводить до надмірних витрат і згодом по мірі накопичення боргів часто виникають труднощі, щодо щомісячних платежів.
2.    Як правило, покупки в кредит обходяться дорожче, ніж при оплаті готівкою. Це відбувається тому, що при купівлі товару в кредит ціна на товар  часто трохи вища, ніж при оплаті готівкою, а також до неї слід добавити процент за користування кредитом.
Предметом роботи є теоретичне та практичне дослідження надання українськими та зарубіжними банками споживчого кредиту. Основною метою роботи є вивчення чинної методології споживчого кредитування та викладення перспектив розвитку даного виду кредиту на Україні.
Основним завданням роботи є вивчення особливостей, переваг та недоліків споживчого кредиту в Україні та методів його удосконалення.


Более новые статьи:

 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить