Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Маркетинговий контроль

Маркетинговий контроль
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Маркетинговий контроль

Контроль маркетингу – процес виміру й оцінки результатів реалізації стратегій і планів маркетингу, виконання коригувальних дій, що забезпечують досягнення маркетингових цілей.
При реалізації планів маркетингу виникає безліч невизначеностей, тому служба маркетингу здійснює постійний контроль.
Існують три типи контролю:
1) Контроль за виконанням річних планів – оцінка і коректування рівня виконання річних завдань за обсягом продажів, прибутку й іншим показникам у розрізі окремих ринків і продуктів.
Відповідальність – керівник вищої і середньої ланки.
Ціль – переконатися в досягненні намічених річних результатів.
Методи контролю – аналіз можливого збуту, частки ринку й купівельного поводження.
2)  Контроль прибутковості – оцінка і здійснення коригувальних дій з метою забезпечення прибутковості різних продуктів, територій, груп споживачів, каналів розподілу, діяльності на різних ринках. Даний контроль може здійснюватися на різній тимчасовій базі – щотижня, щомісяця, раз у квартал і т.п. Він може бути частиною річного контролю.
Відповідальність – контролер фірми з маркетингу.
Ціль – з'ясувати, де фірма втрачає свої фінансові ресурси.
Методи – аналіз фінансового стану фірми.
3) Стратегічний контроль – припускає критичний аналіз ефективності маркетингу в цілому. В онові стратегічного контролю лежить використання методів аудиту маркетингу.
Відповідальність – вище керівництво фірми.
Ціль – з'ясувати чи дійсно фірма використовує всі свої наявні маркетингові можливості.
Методи – повна ревізія маркетингової діяльності фірми.
Аудит маркетингу являє собою всеосяжну, систематичну, незалежну і періодичну перевірку зовнішнього середовища маркетингу, цілей, стратегій і окремих видів маркетингової діяльності для організації в цілому або для окремих господарських одиниць.
Метою аудиту маркетингу є виявлення галузей, де існують проблеми і нові можливості, і видача рекомендацій з розробки плану підвищення ефективності маркетингової діяльності.
Виділяють три рівні контролю маркетингу:
1. Організація в цілому (контроль на рівні організації в цілому спрямований на одержання інформації, необхідної для оцінки рівня ефективності маркетингу і прийняття відповідних рішень з боку керівництва організації).
2. Підрозділ маркетингу (на рівні підрозділу маркетингу контроль маркетингу варто здійснювати на безперервній основі).
3. Зовнішній контроль (здійснюють, як правило, консультаційні фірми).


 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить