Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Розробка комплексу маркетингу

Розробка комплексу маркетингу
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Розробка комплексу маркетингу

Комплекс маркетингу – сполучення чотирьох складових інструментів, за допомогою яких фірма здійснює свою практичну діяльність на ринку.
Комплекс маркетингу включає такі елементи:
1. Товар, пропонований ринку.
2. Ціна, яку споживач повинен сплатити за товар.
3. Методи поширення товару, що дозволяють зробити товар більш доступним.
4. Метод стимулювання продажів.
Цей комплекс може застосовуватися в сукупності або поелементно. Більший ефект досягається, коли використовуються всі елементи комплексу як система.
Після того, як визначиться позиція і комплекс маркетингу, фірма може більш упевнено підійти до реалізації маркетингових заходів.

Реалізація маркетингових заходів

Для цих цілей фірми використовують системи планування (короткострокового, середньострокового, стратегічного).
Ціль стратегічного планування – розвиток сильних, перспективних виробництв і згортання слабких, стримуючих розвиток фірми.
При короткостроковому й середньостроковому плануванні маркетингу розробляють конкретні плани для кожного виробництва й навіть товарної марки.
У маркетинговому плані дають докладну оцінку конкретної маркетингової ситуації, тобто оцінюють ринок, погрози й можливості, а також обсяги асигнувань і порядок контролю за маркетинговою діяльністю. Для ефективної реалізації планів маркетингу великі й середні фірми звичайно організовують служби або відділи маркетингу. Ці служби можуть формуватися на основі різних принципів:
-    функціонального,
-    географічного,
-    товарного,
-    ринкового.
Відмінності служб, побудованих на цих принципах, будуть проявлятися в кількості співробітників, їхній взаємодії і рівні компетенції.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить