Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Процес ухвалення рішення про покупку

Процес ухвалення рішення про покупку
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Процес ухвалення рішення про покупку

Процес покупки починається до здійснення акту купівлі-продажу, а його наслідки проявляються протягом довгого часу.
Модель процесу прийняття рішення про покупку складається з п'яти елементів.
-    усвідомлення проблеми,
-    пошук інформації,
-    оцінка інформації, 
-    рішення про покупку,
-    реакція на покупку.
Розглянемо більш детально модель «Реакція на покупку».
1. Усвідомлення проблеми. На цьому етапі діячам на ринку необхідно виявити обставини, які підштовхують покупця до усвідомлення проблеми покупки:
-    які потреби виникають у споживача,
-    чим викликане виникнення цих потреб,
-    яким чином потреби споживача вивели його на конкретний товар фірми.

Ці подразники повинні бути досліджені фірмою для того, щоб розробити маркетинговий план дій.
2. Пошук інформації. Мотивований споживач буде інтенсивно займатися пошуками інформації з потрібного товару або послуги, користуючись наступними джерелами:
-    особисті джерела (родина, друзі, приятелі),
-    комерційні джерела (реклама, продавці, дилери, упакування, виставки й т.д.),
-    загальнодоступні джерела (засоби масової інформації),
-    джерела емпіричного досвіду (минулий досвід покупок, вивчення і використання товару).

Пошук інформації допомагає споживачеві орієнтуватися в товарному виборі. Звичайно такий пошук йде в чотири етапи.
1. Існують повні товарні асортименти тієї марки, що необхідна споживачеві, але він не знає всього цього різноманіття.
2. Асортименти, які споживач знає – комплект поінформованості.
3. Асортименти, які покупець може собі дозволити – це комплект вибору.
4. Вибір товарної марки, що задовольняє потреби.

Фірма повинна розробити таку систему маркетингових заходів, щоб вона ви-водила покупця одразу до комплекту поінформованості й далі до комплекту вибору.
3. Оцінка інформації. Споживач використовує інформацію для оцінки комплекту марок товару, щоб зробити остаточний товарний вибір. Цей вибір відбувається при:
-    оцінці властивостей товару;
-    помітності товару;
-    переконаності покупця в достоїнствах даного товару.
4. Рішення про покупку. Від бажання купити товар до остаточного рішення включається дія факторів, які можуть зруйнувати рішення або, навпаки, стимулюють його. До числа таких факторів входить:
- відношення до даної товарної марки інших людей (позитивне або негативне);
-    непередбачені обставини (провокують або блокують).
5. Реакція на покупку – це багатоскладові психологічні дії за структурою розбиваються на наступні елементи:
-    покупець може бути задоволений товаром;
-    покупець може бути незадоволений товаром.
Якщо покупець задоволений, то товар залишає собі й використовує його, по-новому або зберігає про запас. Якщо товар не задовольняє покупця, то він позбувається від нього на час або віддає для перепродажу, міняє на інший товар, продає або викидає.
Для діячів ринку важливо простежити й оцінити історію використання товару, оскільки загострюється конкурентна боротьба за постійну клієнтуру й повторні покупки.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить