Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Ціноутворення на різних типах ринків

Ціноутворення на різних типах ринків
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Ціноутворення на різних типах ринків

Цінова політика фірми залежить від типу ринку. Таких основних типів звичайно виділяють чотири.
1. Ринок чистої конкуренції – складається з безлічі продавців і покупців якого-небудь схожого товару. Не один окремий покупець або продавець не робить великого впливу на рівень поточних цін. Продавець не в змозі запросити ціну вище ринкової, тому що покупець може придбати товар за ринковою ціною в іншого виробника. Вважається, що маркетингові заходи на даному ринку мало результативні
2. Ринок монополістичної конкуренції – складається з безлічі покупців і продавців, які роблять угоди за цінами в широкому діапазоні. Цей діапазон складається на тому, що на ринку представлена безліч варіантів аналогічних товарів і панує тверда конкуренція. Маркетинг тут може бути дуже ефективний.
3. Олігополістичний ринок складається з невеликого числа продавців, які дуже чуттєво ставляться до політики ціноутворення і маркетингових стратегій один одного. В агентів даного ринку немає повної впевненості, що при зниженні або збільшенні ціни конкуренти повторять маневр,  тому даний ринок вважається найскладнішим з погляду ціноутворення.
4. Ринок чистої монополії. Тут абсолютно домінує один продавець. Він і визначає всю цінову стратегію.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить