Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Обробка, аналіз і надання наукових результатів

Обробка, аналіз і надання наукових результатів
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Обробка, аналіз і надання наукових результатів

Інформацію, отриману у процесі дослідження, перевіряють на повноту й вірогідність. Визначають:
- співвідношення чисельності вибірки й заповнених анкет (відсоток охоплення);
- якість заповнення анкет (чи всі позиції заповнені);
- правильність заповнення анкет.
Після первинної експертної перевірки починають обробку всього масиву даних. Для цього використовують прикладні статистичні програми, адаптовані до персональних комп'ютерів. Із всієї сукупності отриманих даних вибирають найбільш значущі, які розташовують у відповідних аналітичних таблицях, при цьому розраховують показники середніх значень, кореляційної залежності та ін.
До оброблених таблиць додають пояснювальну записку, все це разом складає звіт про проведення маркетингових досліджень.
Європейське товариство суспільної думки й маркетингових досліджень розробило структуру звіту маркетингових досліджень. Він повинен містити в собі такі розділи:
- визначення проблеми й цілі дослідження;
- характеристика вибірки (що потрапило в поле дослідження груп населення);
- тип вибірки й спосіб її відбору;
- метод розробки анкети;
- результати попереднього (пілотного) опитування (якщо проводилося);
- час і місце проведення опитування;
- додатки (аналітичні таблиці, коментарі, резюме, рекомендації і пропозиції).


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить