Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Функції і принципи маркетингу

Функції і принципи маркетингу
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Функції і принципи маркетингу

Маркетингові функції – це взаємозалежні й взаємодоповнюючі дії і заходи в системі маркетингу, що дозволяють забезпечувати керування  процесами товарного обміну.
Маркетингова система функціонує безупинно, тому функції маркетингу мають циклічний (поновлюваний і повторюваний) характер.
До основних функцій належать:
• інформаційне забезпечення маркетингових рішень на основі відповідних досліджень;
• формування товарної політики;
• ціноутворення;
• рух товарів;
• стимулювання збуту.
В основі діяльності всіх ринкових суб'єктів, які працюють на основі маркетингу, лежить девіз «Продавати не те, що виробляється, а виробляти те, що продається».

Із сутності й функцій маркетингу випливають основні принципи цього виду  діяльності:
1. Націленість на кінцевий результат виробничо-побутової діяльності (збільшення або утримання ринкової частки, збільшення обсягів продажів і прибутку).
2. Концентрація виробничо-збутових і дослідницьких зусиль на вирішальних напрямках маркетингу.
3. Націленість підприємства на довгостроковий і стабільний результат маркетингової діяльності.
4. Комплексне застосування стратегії і тактики для максимального задо-волення купівельного попиту з одночасно цілеспрямованим впливом на нього.
5. Постійна адекватна реакція на тезу «Покупець завжди правий».


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить