Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Визначення маркетингу й ключових понять курсу

Визначення маркетингу й ключових понять курсу
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Визначення маркетингу й ключових понять курсу

У світовій літературі існує більше двох тисяч визначень маркетингу. Кожне з них розкриває одне або кілька його властивостей. Узагальнюючи ці характерис-тики, можна дати наступне визначення: маркетинг – це конкурентна діяльність всієї сукупності ринкових суб'єктів, спрямована на задоволення людських потреб за допомогою організації ефективного товарного обміну.
У цьому визначенні використовуються, по суті, всі основні поняття курсу.
Нестаток – це почуття недостачі, що відчувається людиною, чого-небудь, змушує її діяти, тобто реалізовуватися.
Потреби різноманітні й класифікуються в такий спосіб:
- фізіологічні потреби  (в їжі, в одязі, в безпеці);
- соціальні потреби (духовне спілкування, вплив, прихильність і любов);
- особисті потреби  (потреби в знаннях і самоствердженні).
Потреби об'єктивні, вони випливають із людської природи. Якщо який-небудь значущий нестаток не задоволений, то людина почуває себе не комфортно й обмежено.
Потреба – це нестаток, що прийняв специфічну конкретну форму відпо-відно до культурного рівня і особистості самої людини, (вона скоректована на цивілізацію). Часто плутають потребу й нестаток. Нестаток створити не можна, а формувати потреби – одна з важливих функцій маркетингу.
Запит – це потреба, підкріплена купівельною спроможністю. Це не зовсім надійний показник на ринку, тому що запити окремих людей у часі дуже міняються і тому орієнтиром є потреба.
Попит – бажання і можливість споживача купити товар або послугу у певний час і у певному місці. Одиницею виміру попиту виступає товар.
Товар – це все, що може задовольняти потреба й пропонується на ринку для обміну. Товари не обмежуються тільки фізичними об'єктами; товаром можуть бути послуги, організації, види діяльності й навіть окремі особистості.
Якщо товар повністю відповідає бажанню споживача, то він називається ідеальним товаром, але такого в природі не існує, тому постійно вдосконалюються товари й маркетинг.
Послуга – нематеріальний вид суспільно корисної діяльності, здійснюваної за певну плату (консультації, навчання та ін.).
Покупка – процес придбання товару або послуги на ринку, що включає дві основні операції: обмін і угоду. Це результат придбання права власності на товар або послугу, що цікавлять покупця.
Обмін – це акт одержання від кого-небудь бажаного об'єкта з пропозицією чого-небудь замість.
Угода – це комерційний обмін цінностями між двома сторонами. Угоди підрозділяються на:
• грошові,
• бартерні.
Угодою так само вважається,  якщо виконані деякі умови:
1. Наявність двох ціннісно-значущих об'єктів.
2. Узгодження умов здійснення угоди.
3. Погодження в часі угоди.
4. Погодження місця проведення угоди.
Бартерна угода – коли в обмін на товар пропонують інший товар або послуги.
Ринок – механізм з'єднання покупця і продавця або сукупність існуючих і потенційних покупців і продавців товару, які задовольняють свої потреби за допомогою обміну.
Ринок – це не обов'язкове якесь конкретне фізичне місце. Операції на ньому можуть здійснюватися і без фізичного контакту продавця і покупця. З плином часу всі ті, хто працюють у процесі обміну розуміють, що ринок вимагає удосконалювання, а вдосконалювати що-небудь – значить керувати цими процесами. Отже під керуванням маркетингом потрібно розуміти планування, реалізацію і контроль за проведенням  заходів, спрямованих на здійснення вигідних обмінів, як з погляду продавця, так і з погляду покупця. Таке керування може здійснюватися з різних позицій або концепцій.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить