Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Фінансовий звіт про прибуток і збитки компанії

Фінансовий звіт про прибуток і збитки компанії
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Фінансовий звіт про прибуток і збитки компанії

Фінансовий звіт про прибуток і збитки компанії (Profit-and-Loss Statement), званий також звітом доходів (Income Statement), є першим фінансовим звітом, який ви знайдете в річному звіті. Він відображає інформацію про доходи, витрати і прибутки компанії за минулий рік.
Ви можете використовувати цей звіт для з'ясування потоку готівки, маржі прибутку, а також інших фінансових показників бізнесу компанії.
Найголовнішим у фінансовому звіті, звичайно, є розділ, який показує прибуток компанії, що для будь-якого інвестора представляє найбільший інтерес.
Вивчаючи фінансовий звіт компанії, ви повинні бути дуже уважні, оскільки часто компанії люблять використовувати різні бухгалтерські тонкощі, які можуть ввести в оману недосвідченого інвестора.
Оскільки всі фінансові звіти проходять перевірку незалежними аудиторами, в них повинні міститися додаткові пояснення (Notes або Footnotes), які допомагають розібратися в інформації, викладеної з деякими відмінностями від стандартної практики.
Наведений нижче список секцій навчить вас, як потрібно читати звіт про прибуток і збитки і використовувати викладену в ньому інформацію для простих калькуляцій, що стосуються бізнесу компанії.
• Доходи (Revenues). Секція про доходи покаже, скільки грошей компанія залучила за певний проміжок часу. Деякі компанії розбивають доходи за секторами бізнесу або по географічних регіонах, але, як правило, показують тільки одне число. Деякі компанії, особливо виробники та реалізатори, замість слова доходи використовують термін продажу (Sales), але зміст залишається той же.
• Витрати (Expenses). Секція витрат, або витрат, покаже, як компанія витрачала свої гроші. Витрати компанії, як правило, охоплюють безліч різних речей, тому ця секція зазвичай розбивається на специфічні підсекції, наприклад, на наступні:
o Витрати на виробництво (Cost of Sales). Ця цифра показує витрати на виробництво товару, який згодом буде проданий і принесе дохід. Сюди включаються витрати на матеріали і роботу.
o Операційні витрати (Operating Expenses). Ця цифра включає в себе витрати на маркетинг, дослідження і адміністрування.
o Витрати на виплату відсотків (Interest Expenses). Цей показник демонструє суми, які були виплачені компанією у вигляді відсотків на кредити або бонди.
o Податки (Taxes) - суми, які були виплачені державі у вигляді податків.
o Непередбачені витрати (Extraordinary Expenses). Ця цифра показує будь нехарактерні або одноразові виплати, які компанія була змушена вчинити (наприклад, судові витрати).
• Прибуток (Profit). Секція прибутку компанії найбільше привертає увагу інвесторів. Вона показує, зробила компанія прибуток чи зазнала збитків за минулий рік. Зазвичай в цю секцію входять наступні підсекції:
o Чистий дохід (Net Income). Цей показник відображає остаточну прибуток компанії після вирахування всіх витрат і витрат. Якщо ця цифра позитивна, тоді компанія зробила прибуток за цей період, що, безсумнівно, викличе позитивну реакцію інвесторів. Якщо ж ця цифра негативна, компанія зазнала збитків, що не дуже порадує ринок.
o Число акцій (Number of Shares). Число акцій компанії, що знаходяться на ринку за цей період. Також можуть бути вказані акції, які були конвертовані з бондів або опціонів.
o Дохід на акцію (Earnings per Share - EPS). Ця цифра обчислюється розподілом прибутку компанії на число акцій (сюди можуть входити основні та дроблені (Diluted) акції, що відповідно виражається двома цифрами).
• Маржа (Margin) показує, скільки насправді компанія заробляє. Ось декілька видів маржі, які можуть бути корисними при підрахунках:
o Маржа валового прибутку (Gross Margin). Ця цифра покаже вам, скільки заробляє компанія, враховуючи її витрати на виробництво товарів або сервісів. Маржа валового прибутку є гарним індикатором, який показує, наскільки прибутковою є компанія на фундаментальному рівні. Компанії з високою валовою маржею будуть мати багато грошей, що залишилися, які вони зможуть витратити на інші потреби бізнесу, наприклад на дослідження і розвиток або маркетинг.
o Маржа чистого прибутку (Net Margin) схожа з маржею валового прибутку, тільки враховує всі витрати компанії, пов'язані з бізнесом, включаючи маркетингові та адміністративні. Маржа чистого прибутку надає загальну картину компанії. Це саме те, на що інвестори зазвичай звертають особливу увагу. Низька (або негативна) маржа чистого прибутку може показувати, що компанія не має достатнього потенціалу, щоб диктувати свої ціни в конкурентній галузі.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить