Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... ОРІЄНТОВНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ заняття

ОРІЄНТОВНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ заняття
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

ОРІЄНТОВНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ заняття

І. Чи відповідає моє заняття програмі?
2. Чи правильно мною були визначені і розв'язані на занятті на¬вчальні, виховні і
розвиваючі завдання?
3. Чи оптимально було визначено зміст заняття, чи відповідає він завданням?
4. Що було основним, найсуттєвішим на занятті?
Чи зуміла я акцен¬тувати увагу дітей на його вивченні?
5. Чи вдало визначена структура заняття? Чи була організована на занятті робота із
формування основних умінь, навичок, інтересів дітей?
Як здійснювались внутріпредметний і міжпредметний зв'язки?
6. Які принципи, методи і засоби навчання були використані на занятті?
Чи були вдалими вибір і поєднання?
7. Які форми навчання (фронтальні, групові, індивідуальні) домінували на занятті?
Чи були вдалими їх вибір і поєднання?
8. Чи об'єктивно і коректно оцінені мною знання дітей?
9. Чи правильно здійснювався на занятті інструктаж, визначалися об¬сяг і складність
завдань?
Чи було воно диференційованим?
10. Що було зайвим у моїй діяльності і в діях дітей?


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить