Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Як розробити ваші власні дії як викладача прав дитини

Як розробити ваші власні дії як викладача прав дитини
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Як розробити ваші власні дії як викладача прав дитини

Кожний вид діяльності, запропонований нами, має свої варіанти та продовження, які поможуть вам пристосувати його до ваших власних потреб. Ви могли б також  побажати розробити ваші власні нові дії, що основувались на проблемах прав дитини у вашому регіоні. Сподіваємось, що пропонуєма модель допоможе вам це зробити .
1. Оберіть загальну тему або схвилювавший всіх випадок як повід для розмови. Тема може залежати від сьогочасного випадку (вибори в місцеві органи влади), тема, яка є цікавою для вас (терпимість) або проблема, що потрібна у формальному навчальному плані.
2. Вирішить, які НАВИЧКИ, ЗНАННЯ та ВІДНОШЕННЯ ви бажали б, щоби  ваші учні розвили в ході вивчення цієї теми. Запишіть це .
3. Оберіть ваш МЕТОД навчання або матеріали, на яких ви бажаєте базувати урок. Це могло б допомогти зосередитись на основній діяльності, навколо якої буде побудований урок. Ця діяльність могла б включати звичайні дії учнів, такі як читання тексту та посилань на нього в ході обговорення або написання ессе, або менш звичні дії типа науково - дослідницької роботи, використання газет, організації дебатів або написання вірша.
4. Створить схему різних стадій, які ви бажали б пройти на уроці. Більшість дій будуть мати наступну структуру:

- Розминка, мотиваційна вправа (типа відкритих питань)
- Конкретне завдання (яке виконується індивідуально або в малих групах)
- Обговорення всією групою (после представлення роботи малої групи, якщо  вона відповідає цілі)
- Закінчення та наступні завдання
5. Тепер подумайте, які знання, що вже маються, знадобляться учням. Також подумайте, як ви оціните діяльність. Не забудьте оцінити, скільки  часу знадобиться для кожної частини діяльності.
6. Тепер поверніться до вашого первинного списку цілей. Чи всіх їх ви охопили у вашій підготовці? Подумайте відносно наявності повного балансу між обговоренням, роздумом та дією в класі.

Типовий урок на стереотипування

Наміри/ Питання навчання:
(Можна користуватись термінами "навички", "знання" и "відношення", якщо вам це більш до вподоби.)
- Учні диференціюють узагальнення і стереотипи
- Учні ідентифікують приклади стереотипів в їх місцевих засобах інформації 
- Учні розів’ють здатності до швидкого реагування для сприйняття тих груп, які являються негативно стереотипними
Необхідне як умова знання:
- Деяке загальне розуміння культури, узагальнень і стереотипів
Що вам знадобиться:
- Дошка або великі листи паперу
- Газети та журнали
Час: 45 хвилин

Як це робити:
Введення (10 хвилин)
Викладач пише на дошці декілька  категорій людей (підліток, дівчинка, хлопчик, інвалід) і просить, щоби  учні запропонували описові слова, які визначають ці групи. Напишіть їх на дошці.
Викладач підсумовує ці уявлення, шукаючи зв’язки у межах категорій, і вирішує з учнями, чи позитивні згадані признаки, негативні або нейтральні.
Викладач диференціює узагальнення та стереотип.
Викладач ставить питання учням: "Де, як Ви гадаєте, Ви отримали ці уявлення? З вашого власного досвіду, із засобів масової інформації або від сім’ї та друзів?"

Робота групи (10 хвилин)
Викладач просить учнів розбитись на групи з п’яти - шести учнів. Кожній групі можна дати газету або журнал, або групи можуть розглядати різні засоби масової інформації, включаючи популярні телевізійні програми або книги. Учні продивляються матеріали, шукаючи уявлення про певні групи - і в тексті, і в картинах. Групи можуть бути те, які використовувались на початку, або також і інші групи, відомі як ті, що підвергаються дискримінації у вашому суспільстві. Стереотипи можуть бути позитивними, негативними або нейтральними за своїм характером.
Групи здійснюють їх представлення класу (10 хвилин)

Обговорення (10 хвилин)
Попросить, щоби весь клас відповів на наступні питання:
"Які схожості Ви знаходили між групами, які були позитивно стереотипні \ негативно стереотипні?"
Викладач міг би використати можливість указати на те, що :
- Узагальнення відносно деяких груп негативні, і вони можуть називатись упередженнями, передсудами;
- негативні узагальнення відносно цілих груп людей часто не основуються на фактичному особистісному контакті з групою.

Закінчення (5 хвилин)
"Що являється джерелами цих стереотипів?"
"Які висновки можуть бути зроблені відносно узагальнень та стереотипів, що основані на цій діяльності?"
(Наприклад, узагальнення та стереотипи знайдені в багатьох частинах культури, в засобах масової інформації , в думках друзів та членів сімей. Ці негативні стереотипи основані на побоюванні, а позитивні - на заздрості.)

Продовження
Учні могли б написати коротке ессе про випадок, коли вони відчули, що вони були позитивно чи негативно стереотипні. Як вони відчували себе в такій ситуації?

Оцінка. Ваші критерії оцінки для цієї діяльності:
- як окремі учні вносять вклад в обговорення класу
- як окремі учні беруть участь / співробітничають в роботі групи
- результат роботи групи (групова оцінка)
- оцінювання ессе


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить