Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Ситуація 9

Ситуація 9
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Ситуація 9

Американська готельна корпорація Hilton Hotels Corporation, що посідає третє місце в світі, вирішила скористатися сприятливою ситуацією і викупити міжнародну частку своєї імперії, яка була продана сорок років тому британській групі компаній Hilton Group.
Сьогодні Hilton Hotels керує готелями під брендом Hilton тільки в Північній Америці. Виключними правами па використання цієї марки за межами США володіє британська група Hilton Group. Якщо переговори завершаться успішно, готельна мережа Hilton стане дійсно глобальною і зможе серйозно посунути таких конкурентів, як Starwood та Intercontinental Hotels Group.
Світова готельна імперія Hilton Hotels була заснована в 1919 році Конрадом Хілтоном. Вона була одним цілим до 1964 року, коли мережа була поділена на дві компанії: Hilton Hotels та Hilton International. Місцем базування першої стала Північна Америка, а другої - решта країн світу. В 1997 році найбільша у Великій Британії мережа букмекерських контор Ladbrokers викупила Hilton International, і дала їй назву Hilton Group.
Сьогодні у розпорядженні Hilton Hotels більше 2300 готелів -під брендами Hilton, Conrad, Douletree, Embassy Suite Hotels, Hampton Inn та ін. Частина готелів знаходиться у повній власності Hilton Hotels, іншими вона просто управляє. Володіння Hilton Group набагато скромніші: їм належить всього 400 готелів під брендами Hilton і Scandic. Компанії-тезки почали тісно співпрацювати близько десяти років тому, організувавши стратегічний альянс і поділивши між собою витрати на бронювання номерів, маркетинг і програми з підвищення лояльності клієнтів. Однак до злиття справа так і не дійшла: не вдалося домовитися щодо ціни. Акціонери британської компанії поки що не схильні ані підтримати злиття, ані поділити бізнес Hilton Group на два незалежних сегменту - готельний та букмекерський.
Однак на користь злиття говорять такі чинники. По-перше, на британському ринку букмекерських контор розпочався період злиттів - конкуренти Ladbrokers почали перетворюватися на більш конкурентоспроможні компанії. В той же час Hilton Group не має синергії між букмекерським та готельним бізнесом.
По-друге, нещодавно Hilton Group наважилась на невеликий розпродаж: у Великій Британії та Ірландії буде продано 18 готелів. На продаж виставлені активи на суму 700 млн. доларів. Бажання купити готелі вже виявили банк Royal Bank of Scotland, американська компанія Host Marriot, фінансова група Citigroup та інвестбанк Goldman Sachs. Але Hilton Group планує зберегти за собою право управління готелями і самі бренди (так сьогодні чинять багато власників готелів). За допомогою отриманих коштів менеджмент групи сподівається схилити акціонерів до продажу всього готельного підрозділу. Відповідні частки акцій підрозділу, що продається, будуть викуплені у акціонерів, при цьому вони залишаться власниками Ladbrokers.
По-третє, справи у Hilton Hotels останнім часом йдуть непогано. Наприклад, у другому кварталі 2005 року прибуток Hilton Hotels зріс у два рази порівняно з аналогічним періодом у 2004 році. Фінансовий стан дозволяє компанії інвестувати серйозні кошти в розширення бізнесу.
Американський ринок готельних послуг вже наблизився до насичення і поділений між великими готельними мережами, які контролюють близько 70% галузі. Європейський ринок зараз в такому стані, в якому американський перебував 20 років тому, тобто він має великий потенціал зростання. До того ж європейський ринок поки що не недостатньо консолідований і контролюється великими міжнародними мережами лише на 20-30%. Отже, Hilton Hotels мають за що боротися в Європі.

Запитання
1.  Чому американська корпорація Hilton Hotels вирішила викупити готельний бізнес у британської корпорації?
2.  Що таке стратегічний альянс? Чим він відрізняється від міжнародної корпорації?





 
загрузка...

Комментарии   

 
0 #1 Administrator 17.12.2012 08:23
ВІДПОВІДЬ НА СУТУАЦІЯ 9

1)Корпорація Hilton Hotels вирішила викупити готельний бізнес у британської корпорації для того щоб стати дійсно глобальною готельною мережею, та посунути таких конкурентів, як Starwood та Intercontinenta l Hotels Group.

2)Стратегічний альянс – поділення компаніями між собою витрат, програм з підвищення лояльності клієнтів та маркетингу. Різниця в тому, що стратегічний альянс це розподіл між двома компаніями, а міжнародна компанія – це компанія, що займається зовнішньоеконом ічною діяльністю.
Цитировать
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить