Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Ситуація 7

Ситуація 7
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Ситуація 7

Китай переживає справжній бум іноземних інвестицій: наприклад, у 2002 році закордонні компанії інвестували в Китай рекордні 55 млрд. дол. Міжнародні корпорації вже давно використовують дешеву і достатньо кваліфіковану китайську робочу силу для виробництва товарів на експорт. Китай є провідним експортером у світі, причому на компанії, що фінансуються із-за кордону, приходилося у 2005 році приблизно 50% (близько 275 млрд. дол.) всього китайського експорту.
Останніми роками все виразніше виявляється інша тенденція: міжнародні корпорації приваблює китайський внутрішній ринок, що став більш прибутковим і більш розвинутим, ніж це було кілька років тому. В той час як стан справ в економіках США, ЄС і Японії не дуже задовільний (у 2003 році економічне зростання не більше 3%), зростання китайської економіки сягає 7-8% на рік. І хоча поки що більшість китайців не можуть собі дозволити купувати навіть не дуже дорогі іноземні товари, доход на душу населення істотно зріс. У Східному Китаї, наприклад, він вже досяг 1200 дол. У результаті виник ринок товарів для 470 млн. чоловік із середніми і низькими доходами. Для компаній таких країн, як Німеччина та США, китайський ринок став найважливішим у виробництві мобільних телефонів і аксесуарів до них, приносячи щорічно мільярди доларів. Японський лідер з випуску електроніки і промислового обладнання - компанія Toshiba у минулому використовувала Китай тільки як базу для експорту, а тепер дві третини того, що продається на місцевому ринку, виробляється на її 34 китайських виробництвах. Продажі Toshiba у КНР досягли в 2001 році 2 млрд. доларів. Eastman Kodak контролює приблизно 63% місцевого ринку фотоплівок - пора говорити про монополію цієї компанії в країні. Eastman Kodak вважає Китай своїм другим за обсягом ринком після США, і її продажі там зростають, як ніде у світі. Прибуток General Motors від виробництва автомобілів, що випускаються в Китаї, щонайменше вдвічі більший за прибуток від виробництва аналогічних моделей у США. Мережі швидкого харчування McDonald's і Kentucky Fried Chicken (KFC) розгорнули в Китаї в цілому 700 ресторанів і щорічно відкривають безліч нових точок. Представники KFC не втомлюються повторювати: «Китай для нас - дійсно золота жила».
Не дивно, що компанії, які вже працюють на внутрішньому ринку КНР, продовжують нарощувати інвестиції. За даними китайського національного статистичного бюро, третина іноземних інвестицій у країну надходить від компаній, які одержують тут значний прибуток і реінвестують свої доходи.

Запитання:
1. Чому міжнародні корпорації приймають рішення про збільшення обсягів інвестицій в економіку Китаю?
2. Що саме приваблює міжнародні корпорації на китайському ринку?
3. На які цілі, як правило, спрямовуються реінвестовані кошти?


 
загрузка...

Комментарии   

 
0 #1 Administrator 17.12.2012 08:22
ВІДПОВІДЬ НА СИТУАЦІЯ 7

1) Міжнародні корпорації вже давно використовують дешеву і достатньо кваліфіковану китайську робочу силу для виробництва товарів на експорт.

2) Останніми роками все виразніше виявляється тенденція: міжнародні корпорації приваблює китайський внутрішній ринок, що став більш прибутковим і більш розвинутим, ніж це було кілька років тому. Зростання китайської економіки сягає 7-8% на рік. І хоча поки що більшість китайців не можуть собі дозволити купувати навіть не дуже дорогі іноземні товари, доход на душу населення істотно зріс. У результаті виник ринок товарів для 470 млн. чоловік із середніми і низькими доходами.

3) За даними китайського національного статистичного бюро, третина іноземних інвестицій у країну надходить від компаній, які одержують тут значний прибуток і реінвестують свої доходи.
Цитировать
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить