Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Ситуація 2

Ситуація 2
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Ситуація 2

Шведська компанія «ІКЕА» - один із найбільших світових виробників меблів, вона була створена в 40-і роки XX ст.
В середині 70-х років вона і до кінця XX ст. відкрила 138 магазинні у 28 країнах (у 1974 р. - один магазин за рубежем) з обсягом продажів близько б млрд. дол. (210 млн. дол.). У 1997 році тільки 11% усієї суми продажів було отримано у Швеції, 29,6% надійшло з  Німеччини,   14,4%  - з  країн Північної Америки і 42,5% - з інших західноєвропейських країн. Нині компанія розширює свою діяльність в Азії, відкривши мережу магазинів у Китаї.
Найчастіше компанія продає свої меблі (колекція нараховує понад 100 тис. видів товарів) у вигляді комплектів, що збираються самими покупцями. Фірма одержує величезну економію на масштабах завдяки розмірам кожного магазину і тривалих виробничих циклів, що можливо через продажі однакового продукту в усьому світі. Крім того, така стратегія дозволяє шведській компанії, не відстаючи по якості від своїх конкурентів, утримувати ціни на 30% нижче, ніж у них.
З 1985 по 1996 рік компанія заснувала в Північній Америці 26 магазинів, однак, на відміну від країн Європи, вони не дали негайного прибутку. Частково проблема пояснювалася несприятливим коливанням обмінного курсу (з 1985 по 1990 рік курс шведської крони щодо американського долара збільшився на 35%), що обумовило зростання цін на шведські меблі і, відповідно, зниження попиту.
Однак ця проблема не була єдиною й основною. Головна проблема полягала в розходженні смаків європейських і американських споживачів і асортименті пропонованих товарів. Наприклад, ліжка були дуже вузькими і вимірялися в сантиметрах (а не в дюймах, як у США), «ІКЕЛ» не торгувала комплектами спальних меблів (на які в США існує великий попит), кухонні буфети фірми були замалими для великих (американських) кухонних речей, а шухляди спальних комодів маленькими і вузькими і т.д.
Виправивши усі виявлені помилки «IKEA» спромоглася за 199.0-1994 pp. потроїти обсяги продажів своїх товарів у цьому регіоні, а за 1994-1997 pp. Збільшити ще до 900 млн. дол.

Запитання:
1) Яку модель розвитку міжнародного менеджменту використовувала компанія «IKEA» при виході на ринок Північної Америки?
2) Чому, на Ваш погляд, така модель не спрацювала в Північній Америці так, як у Європі?


 
загрузка...

Комментарии   

 
+1 #1 Administrator 17.12.2012 08:20
ВІДПОВІДЬ НА СИТУАЦІЯ 2

1) При виході на ринок Північної Америки компанії «IKEA» використовувала глобальну модель міжнародного менеджменту.
Глобальна модель міжнародного менеджменту характеризуєтьс я наступними особливостями:
- Досягнення ефективності бізнесу на централізації капіталів, ресурсів і компетенції;
- Здійснюється однобічний потік товарів, кадрів ы ноу-хау: від материнської компанії до закордонних підрозділів;
- Фіксується незначний рівень автономії закордонних підрозділів;
- Відзначається високий ступень стандартизації виробництва, завдяки чому скорочується його витрати, розширюються ринки збуту продукції корпорації.

2) Недолік моделі – слабке реагування на особливості місцевого попиту.
Головна проблема полягала в розходженні смаків європейських і американських споживачів і асортименті пропонованих товарів. Наприклад, ліжка були дуже вузькими і вимірялися в сантиметрах (а не в дюймах, як у США), «ІКЕЛ» не торгувала комплектами спальних меблів (на які в США існує великий попит), кухонні буфети фірми були замалими для великих (американських) кухонних речей, а шухляди спальних комодів маленькими і вузькими і т.д.
Цитировать
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить