Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Ситуація 1

Ситуація 1
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Ситуація 1

Влітку 1991 року американська міжнародна компанія «Procter & Gamble» вийшла на ринок Польщі зі своїм продуктом «Vidal Sassoon Wash & Go» - шампунем і кондиціонером в одному флаконі, що користується великим попитом у США і Європі. Впровадження товару на ринок було підтримано широкомасштабною маркетинговою бліц-кампапією американського зразка.
Спочатку кампанія, здавалося, приносила успіх - «Procter & Gamble» захопила більш 30% польського ринку шампунів, - однак на початку 1992 року обсяг продажів раптово упав. Почали поширюватися слухи про шкідливість американського шампуню, з'явилися жарти й анекдоти, що висміювали рекламну кампанію «Procter & Gamble» і ЇЇ продукцію.
Основною причиною такого провалу, на думку більшості, стала дуже агресивна реклама «Wash & Go», звичайна для американського споживача, але не звична для громадян Польщі.

Запитання:
1)    У чому, з погляду міжнародного менеджменту, полягала основна помилка американської компанії?
2)    Які б поради Ви дали «Procter & Gamble» у даному випадку?


 
загрузка...

Комментарии   

 
0 #8 Андрій 20.02.2014 10:52
Добрий день. Підскажіть, будь-ласка, відповідь на питання (по Ситуації 1):
Чому, на Ваш погляд, такий провал стався саме в Польщі?
Цитировать
 
 
0 #7 fgrey 17.12.2012 19:08
Админ,красава !!! Спасибо тебе большое, очень помог :-)
Цитировать
 
 
+2 #6 Administrator 17.12.2012 08:19
Відповідь.

1) З погляду міжнародного менеджменту основна помилка американської компанії є їй непристосованіс ть до національних умов.
Кожна міжнародна компанія яка виходить на новий ринок повинна вивчити:
- національні потреби;
- ринкову та виробничу структуру;
- особливості країни у зв’язку з відмінностями.
Таким чином, головне завдання міжнародної компанії – збалансованість переваг, що є результатом пристосування до місцевих умов і використанням переваг світової інтеграції усіх видів діяльності у світовому масштабі.

2) Кожна національна культура має переважну тенденцію. І саме ці тенденція компанія «Procter & Gamble» повинна була не тільки враховувати, переймати і застосовувати їх у своїй практиці виходячи на ринок Польщі.
Навіть високо розвинуті системи управління вимагають періодичного перегляду і удосконалення.
Цитировать
 
 
+1 #5 fgrey 13.12.2012 13:23
или же напишите в коментах
Цитировать
 
 
0 #4 fgrey 13.12.2012 13:22
киньте, пожалуйста, ссылку на ответы к ситуация 1 (очень нужно), буду очень благодарен за помощь !!!
Цитировать
 
 
0 #3 fgrey 12.12.2012 15:34
было бы здорово :-)
Цитировать
 
 
+1 #2 Administrator 12.12.2012 07:46
Да, есть... сегодня выложу ответы на все ситуации...
Цитировать
 
 
+1 #1 fgrey 11.12.2012 21:39
есть ответы ?!?

для ситуация 1
Цитировать
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить