Ситуація 1
Влітку 1991 року американська міжнародна компанія «Procter & Gamble» вийшла на ринок Польщі зі своїм продуктом «Vidal Sassoon Wash & Go» - шампунем і кондиціонером в одному флаконі, що користується великим попитом у США і Європі. Впровадження товару на ринок було підтримано широкомасштабною маркетинговою бліц-кампапією американського зразка. Спочатку кампанія, здавалося, приносила успіх - «Procter & Gamble» захопила більш 30% польського ринку шампунів, - однак на початку 1992 року обсяг продажів раптово упав. Почали поширюватися слухи про шкідливість американського шампуню, з'явилися жарти й анекдоти, що висміювали рекламну кампанію «Procter & Gamble» і ЇЇ продукцію. Основною причиною такого провалу, на думку більшості, стала дуже агресивна реклама «Wash & Go», звичайна для американського споживача, але не звична для громадян Польщі.
Запитання: 1) У чому, з погляду міжнародного менеджменту, полягала основна помилка американської компанії? 2) Які б поради Ви дали «Procter & Gamble» у даному випадку?
|
Комментарии
Чому, на Ваш погляд, такий провал стався саме в Польщі?
1) З погляду міжнародного менеджменту основна помилка американської компанії є їй непристосованіс ть до національних умов.
Кожна міжнародна компанія яка виходить на новий ринок повинна вивчити:
- національні потреби;
- ринкову та виробничу структуру;
- особливості країни у зв’язку з відмінностями.
Таким чином, головне завдання міжнародної компанії – збалансованість переваг, що є результатом пристосування до місцевих умов і використанням переваг світової інтеграції усіх видів діяльності у світовому масштабі.
2) Кожна національна культура має переважну тенденцію. І саме ці тенденція компанія «Procter & Gamble» повинна була не тільки враховувати, переймати і застосовувати їх у своїй практиці виходячи на ринок Польщі.
Навіть високо розвинуті системи управління вимагають періодичного перегляду і удосконалення.
для ситуация 1
RSS лента комментариев этой записи