Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Коефіцієнт ціна/обсяг продажу (price/sales ratio, PSR)

Коефіцієнт ціна/обсяг продажу (price/sales ratio, PSR)
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Коефіцієнт ціна/обсяг продажу (price/sales ratio, PSR)

PSR розглядається як відношення поточної ціни акцій до обсягу продажів компанії за рік у розрахунку на одну акцію. Цей показник особливо корисний у тому випадку, коли аналізована компанія ще молода і не вийшла на рівень прибутковості (про це ми згадували в параграфі, присвяченому коефіцієнту Р/Е).
У ідеальному випадку PSR повинен бути менше 1. У випадку виявлення такої компанії це буде означати, що за кожний долар продажу компанії ви сплачуєте ціну меншу, ніж 1 долар, і якщо співвідношення інших показників цієї компанії добре, то, можливо, це і є той випадок, коли ви знайшли уніка-льну можливість вдало інвестувати свої кошти.
Але значення PSR, менше 1, — рідкісне явище для перспективних компа-ній, що зростають, тому вважається, що значення PSR на рівні 2 і нижче ціл-ком прийнятне при пошуку недооцінених акцій.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить