Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Основні показники оцінки акцій

Основні показники оцінки акцій
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Основні показники оцінки акцій

Будь-який інвестор, інвестиційний обрій якого починається від одного-двох тижнів, повинен володіти знаннями і прийомами, які дозволяють йому робити оцінку акцій у які він має намір інвестувати свій капітал.
Існує багато думок із приводу того, які показники необхідно розглядати при оцінці акцій. Одні дослідники (зк, наприклад, С. Коттл, Р.Ф. Мюррей, Е.Ф. Блок («Аналіз цінних паперів» Грэма і Додда. — М.: Олімп-Бізнес, 2000 р.) вважають що для характеристики звичайних акцій достатньо трьох основ-них показників: прибуток на акцію, розмір дивідендів на акцію і ціна акції. У інших цей список настільки великий, що викликає серйозні труднощі при збиранні даних про компанію для проведення аналізу її акцій.
Ми вважаємо, що при аналізі акцій, що торгуються на американських бір-жах, не варто заглиблюватися в дослідження компанії, її продукції, перспек-тив розвитку тощо. У цьомх питанні можна довіриться думці аналітиків, що відслідковуючі, цю компанію й оцінюють її звичайно за 4-рівневою шкалою:

Strong Buy - активно купувати;
Buy - купувати;
Hold - держати;
Sell - продавати.
При цьому не обов'язково, щоб усі аналітики одностайно виставляли ком-панії вищий рейтинг — «Strong buy». Важливо, щоб не було рейтингу «Sell»- Всі інші, аж до 100% «Hold», - припустимі для того, щоб переходити до більш докладного дослідження акцій. Рейтинг «Sell» - цє як червоний прапо-рець для інвестора. Якщо якийсь аналітик виставив акціям цей рейтинг, це означає, що, здійснивши детальне дослідження компанії, він виявив тривожні
ознаки або які-небудь негативні тенденції, що можуть призвести до обвалу акцій. Тому ми рекомендуємо не розглядати такі акції як претендентів на ін-вестування.
З найбільш істотних показників при оцінці акцій для аналізу ре-
комендуються такі:
-  коефіцієнт ціпа/прибуток;
- зростання коефіцієнта ціна/прибуток;
- коефіцієнт ціна/обсяг продажу;
- коефіцієнт ціна/балансова вартість;
-показники ефективності менеджменту;
-коефіцієнт «Beta» (ß).


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить