Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Міжнародний менеджмент як система функцій

Міжнародний менеджмент як система функцій
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Міжнародний менеджмент як система функцій

Підприємницька стратегія міжнародної фірми  будується виходячи із глобальної мети (місія). Вона має 5 напрямків:
1) стратегію в галузі досліджень і розвитку
2) оперативну стратегію
3) маркетингову стратегію
4) фінансову стратегію
5) структуру людських відносин
У відповідності з цим виділяють 3 основних функції міжнародного менеджменту:
1- виробничій менеджмент, який охоплює 1, 2 і 5 напрямок
2- маркетинг-манеджмент
3- фінансовий менеджмент
В управлінні ТНК ці функції створюють систему в якій усі функції головні, рівнозначні і взаємообумовлені підсистем єдиної системи управління, котрі діють в інтересах в організації в цілому.
1) Так, функція виробничого менеджменту покликана забезпечити ефективне функціонування виробничих систем для реалізації загальної мети фірми в заданих розмірах витрат і прибутку. Виробничій менеджмент (операційний менеджмент) пов'язаний з функцією пропозиції.
2) Маркетинг безпосередньо пов'язаний з функцією попиту, який визначає зміст виробничої діяльності фірми. Його місце як функції менеджменту визначається тим, що загальна стратегія забезпечення конкурентоспроможності фірми, а також стратегічні рішення в галузі виробництва, фінансової діяльності ухвалюються лише після ретельного аналізу потреб і самого продукту. Маркетинг повинен забезпечувати надійний прогноз попиту і реальні замовлення клієнтів на виходи операційної системи і інформаційним виробництвом про будь-які претензії споживачів, щодо якості або строків поставки продукції.
3)  Функцією фінансового менеджменту є взаємоповязання функції попиту і пропозиції в рамках фінансів фірми. В його віданні знаходяться важелі фінансового регулювання, а також фінансовий облік і контроль, який дозволяє кожну операцію в компанії вимірювати в показниках прибутку і збитків, і кожному менеджеру пред’являти попит на успіх або невдачу на довіреній йому ділянці.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить