Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Структура міжнародної торгівлі за товарними формами

Структура міжнародної торгівлі за товарними формами
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Структура міжнародної торгівлі за товарними формами

Із самого початку виникнення торгових відносин найбільшу частку в міжнародному обігу займали товари-продукти. В міру розвитку міжнародного поділу праці і розгортання НТР зросла роль експорту та імпорту послуг.
Світовий ринок послуг став важливим сегментом світової торгівлі.
Товари – послуги розподіляються на:
1.    Виробничі послуги:
-    ноу-хау;
-    ліцензії;
-    транспортні послуги;
-    інжинирінгові послуги;
-    в галузі зв’язку;
-    банківські і страхові.
2.    Послуги споживчого характеру:
-    соціально-культурні;
-    освіта;
-    охорона здоров’я;
-    спорт.
Особливе місце в торгівлі послугами займають послуги, що обслуговують інновації, ноу-хау, ліцензії.
З розвитком світового товарного обігу чітко простежується тенденція до зниження традиційних одиничних товарів і поява нових товарних форм: товар-група, товар-об’єкт, товар-програма.
Товар-група – ця форма панувала на світовому ринку до початку 80-х років. В цей період відбулося поширення товарів в 2-х формах.
-    перетворення товарної маси в товари групового асортименту;
-    об’єднання товарів у комплектні поставки.
Найбільшими експортерами комплектного устаткування в цей період були Японія, ФНР та США.
Товар-об’єкт (підприємство) – пов’язаний із створенням великих підприємств різного призначення, що реалізуються на світовому ринку. Провідний постачальник – США.
Товар-програма пов’язаний з різким зростанням наукомісткості, з проривом у галузі нових ідей і технологій. Цей товар починається з ідеї, яка в подальшому стикується з необхідною матеріально-речовинною базою, трудовими ресурсами, кредитно-фінансовими можливостями.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить