Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Податок з реклами

Податок з реклами
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Податок з реклами

Податок з реклами є обов'язковим до застосування місцевими органами самоврядування при наявності об'єктів оподаткування.
Реклама являє собою спеціальну інформацію про осіб як юридичних, так і фізичних, або продукцію (товари, роботи, послуги, цінні папери), яка поширюється в будь-якій формі і будь-яким способом з метою прямого або непрямого одержання прибутку.
Реклама буває зовнішня і внутрішня.
Внутрішня реклама являє собою рекламу, розміщену усередині будинків, приміщень, споруджень тощо.
Зовнішня реклама - це реклама, що розміщується на окремих спеціальних конструкціях, щитах, екранах, на фасадах будинків і споруд.
До реклами відноситься: реклама, що використовується для публічного поширення друкованої, а також аудіо і відео інформації.
Платниками податку з реклами є юридичні і фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності - рекламодавці або виготовлювачі і розповсюджувач: реклами, якщо вони є рекламодавцями. Рекламна діяльність яких проводиться на території органа місцевого самоврядування, на який поширюється рішення про податок.
Об'єктом оподаткування з реклами є вартість наданих послуг з установки і розміщення реклами на телебаченні і радіо, у друкованих засобах масової інформації; у кінотеатрах, відеосалонах і інших установах, де здійснюється публічний показ кіно, відео, слайдофільмів; комп'ютерної; у вигляді рекламних сувенірів, подарункових виробів, фірмових пакувальних матеріалів; шляхом проведення рекламних виставок, розміщенням на окремих конструкціях, щитах, екранах, будинках, спорудах та інших носіях зовнішньо: реклами; на сухопутних, повітряних, водних, залізничному видах транспорт* і у метрополітені; на місцевому і заміському авто, електротранспорті; на автомобільних і залізничних коліях повідомлення загального користування: загальна площа і кількість носіїв для розміщення реклами усередині будинків, приміщень, споруджень і на інших носіях внутрішньої реклами; загальна площа і кількість носіїв прямої поштової реклами; кількість одиниць рекламних носіїв реклами, розміщеної на пакувальних матеріалах, що враховуються в штуках; на формі спортсменів, предметах одягу, головних уборах, магнітних картках, жетонах, талонах та інших штучних рекламних носіях.
База оподаткування податком з реклами визначається, виходячи : вартості сплачених рекламодавцем сум за надання послуг щодо розміщення і поширення реклами. При виконанні рекламних робіт власними силами об'єктом оподаткування є вартість фактично зроблених витрат на її виготовлення і розміщення.
Не є рекламною продукцією і не підлягає оподаткуванню вартість інформаційних вивісок при вході в приміщення, де розміщується юридична або фізична особа; оголошення або повідомлення про зміну місця розташуванні підприємства, установи або організації, номерів телефонів, факсів, телетайпів, вивіски або таблички з повідомленнями про обмеження пересування, виконанні ремонтних, аварійних та інших подібних видів робіт; інформації, що відображає соціальні події, інтереси політичних партій, релігійних і громадській організацій або призначена для їхньої підтримки.
З 1999 року встановлені ставки за розміщення одноразової реклами в розмірі не більше 0,1 % вартості послуг і 0,5% вартості послуг - за розміщення реклами на тривалий час.
Відповідно до Указу Президента від 25.05.1999 р. № 565/99 з 01.01.2000 р. граничні розміри ставок податку не повинні перевищувати:
-    5% вартості виготовлення і розміщення реклами на телебаченні, радіо  друкованих засобах масової інформації;
-    10% неоподатковуваного податком мінімуму доходів громадян за хвилину показу реклами в кінотеатрах, відеосалонах і інших закладах, у яких здійснюється публічний показ кіно, відео, слайдофільмів;
-    50% неоподатковуваного податком мінімуму доходів громадян щомісяця за один квадратний метр носія зовнішньої реклами, розташовуваної її окремих спеціальних конструкціях, щитах, екранах, фасадах будинків і споруд;
-    30% неоподатковуваного податком мінімуму доходів громадян щомісяця з кожних 100 одиниць носіїв зовнішньої реклами, розміщених на пакувальних матеріалах, формі спортсменів, жетонах та інших рекламних носіях;
-    30% неоподатковуваного податком мінімуму доходів громадян щомісяця за один квадратний метр носія внутрішньої реклами, розташовуваної усередині будинків, приміщень, споруд тощо;
- 50% неоподатковуваного податком мінімуму доходів громадян щомісяця за один квадратний метр рекламного носія на транспортних засобах;
-    0,1% неоподатковуваного податком мінімуму доходів громадян щомісяця за один квадратний сантиметр рекламного носія, виготовленого друкованим способом для внутрішньої реклами в салонах транспортних засобів.
У випадку рекламування тютюнових виробів і алкогольних напоїв до відповідної ставки застосовується збільшувальний коефіцієнт 0,5.
У випадку рекламування вітчизняними товаровиробниками продукції власного виробництва (крім тютюнових виробів і алкогольних напоїв) застосовується пільговий коефіцієнт.
Податок з реклами стягується з підприємств, що видають дозвіл на розміщення реклами або роблять послуги з рекламної продукції.
Сплата податку на рекламу юридичними особами відноситься на рахунок витрат і включається до складу валових витрат. У бухгалтерському обліку податок з реклами ведеться окремо.
При здійсненні контролю важливо установити повноту включення в оподатковуваний оборот вартості виготовлення і розміщення реклами. З цією метою особа, що перевіряє, встановлює об'єкт оподаткування і фактично зроблені витрати на рекламу. З'ясовуються постатейно витрати на рекламу.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить