Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Становленні педагогічної психології

Становленні педагогічної психології
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Становленні педагогічної психології

Творчість А. Дістервег містить психологічно орієнтовані, по П. Ф. Каптерева, положення сучасної йому педагогічної практики. А. Дістервег належить теза про чільної ролі педагога, вчителя в освітньому процесі. Як зазначає П. Ф. Каптерев, «... багато дидактичні положення Дістервега за їх ясності, визначеності, стислості і разом педагогічної практичності і толковітості, незважаючи на відсутність глибини і новизни, увійшли до підручників дидактики і стали положеннями повсякденному педагогічної практики». Вони обумовлювали необхідність всебічного наукового її осмислення.
Велику роль у становленні педагогічної психології в цей «предпосилочний» загально дидактичний період її розвитку відіграла робота К. Д. Ушинського «Людина як предмет виховання. Досвід педагогічної антропології », в якій запропонована цілісна концепція розвитку людини. Дитина стоїть в центрі виховання і навчання, причому вирішальне значення приділяється вихованню. Психолого-педагогічні проблеми пам'яті, уваги, мислення, мовлення в процесі навчання виступають в якості предметів спеціального аналізу і проблеми розвитку. За К. Д. Ушинського, розвиток мови, слова дитини, пов'язане з розвитком його мислення, є умова формування його уявлень, понять, особистості в цілому.
К.Д. Ушинський дав своє трактування складних і завжди актуальних питань:
- Про психологічну природу виховання;
- Межах і можливостях виховання, співвідношенні виховання і навчання;
- Межах і можливості навчання;
- Співвідношенні виховання і розвитку;
- Поєднанні зовнішніх виховних впливів і процесу самовиховання.
Величезний внесок у розробку основ педагогічної психології самого П. Ф. Каптерева - одного із засновників педагогічної психології. Його прагненням було провести в життя заповіт Песталоцці - психологизировать педагогіку. Саме поняття «педагогічна психологія», за свідченням дослідників, увійшло в науковий обіг з появою в 1877 р. книги Каптерева «Педагогічна психологія».


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить