Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Як скласти план дій выдносно порушення прав дитини

Як скласти план дій выдносно порушення прав дитини
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Як скласти план дій выдносно порушення прав дитини

1. Визначити: в чому конкретно порушення прав дитини в даній ситуації? (може бути більше одного порушення). Які інциденти могли привести до цього порушення? Розглянути перераховані інциденти та порушення і виявити конкретного порушника? Порушників може бути один чи більше. Після визначення порушення, розділіть за категоріями осіб, які до нього причетні:
- сім’я: особи, які вдома приймають рішення, сприятливі для порушення прав дитини;
- суспільство: традиції, лікарні, школи, релігійні групи, клуби – все, що може сприяти порушенню;
- влада: обрані чи призначені особи, громадські та релігійні лідери, міліція.

2. Провести мозковий штурм: зробить перелік всього, що, на вашу думку, могло б ліквідувати порушення. Розмістить кожне положення в категорії Сім’я, Суспільство, Влада. Визначить, які національні, регіональні чи міжнародні документи відповідають цьому випадку?

3. Встановити мету
Оберіть одне чи два рішення, над якими могли б працювати ви і ваші клієнти. Деякі цілі мають довготривалий характер, деяких можна досягти вже сьогодні.
Визначить для себе, чи встановлена мета:
-    ліквідує чи зменшить порушення?
-    покращить життя дитини?
-    дасть їй усвідомлення своєї сили?
Мета має бути:
-    практичною: ви або ваша група повинні бути спроможними досягти цієї мети за визначений період;
-    такою, що піддається оцінці: ваш успіх має бути таким, щоб його можна було б оцінити якимось чином; ви повинні знати, що ви хочете побачити по закінченні роботи;
-    ефективною: змінить чи ліквідує порушення досягнення вами поставленої мети.
Обговоріть кроки, необхідні для досягнення вашої мети.

4. Оцінити ресурси: яких ресурсів ви потребуєте (люди, гроші, час, місце тощо)? Що з цього ви вже маєте? Чи знаєте ви організацію, яка на місцевому, національному чи міжнародному рівнях займається подібною роботою?

5. Вивчити: хто міг би вплинути на вирішення проблеми? Хто міг би приєднатись для допомоги в досягненні мети?
6. Переглянути свої цілі. Чи не слід щось додати до методів їх реалізації? Можливо, ви хотіли б щось додати до запропонованих форм.
Як показала практика, всі питання на першій зустрічі можна і не встигнути обговорити. Тому слід (відповідно до терміновості справи) підвести підсумки після встановлення мети роботи і домовитись про найближчу зустріч.
Перш ніж соціальний працівник зможе оцінити потреби підлітка, надати йому адекватну допомогу, йому необхідно вивчити обставини життя дитини, зрозуміти оточуюче середовище. Ступінь розуміння залежить значною мірою від відвертості дитини, її оточуючих та їх бажання співпрацювати з соціальним працівником.
Вирішення питання про характер і зміст соціальної допомоги дитині також потребує попереднього аналізу різнопланових відомостей про особливості її розвитку. На основі цієї інформації соціальний педагог вже може дати загальну характеристику рівня розвитку дитини, зрозуміти сутність її труднощів, оцінити ступінь їх глибини, виділити фактори, які пов’язані з появою цих труднощів, визначити сфери впливу з метою усунення або подолання гостроти проблеми.
Складаючи історію розвитку дитини, важливо встановити не тільки систему об’єктивних умов та обставин її життя, а й характер і ступінь їх впливу на неї, реакції дитини, емоційне ставлення, характер та засоби пристосування до них. Тобто потрібно встановити стресові фактори і фактори ризику – хронічні та ті, що виникли на момент випадку.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить