Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Малий бізнес і його економічна роль

Малий бізнес і його економічна роль
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Малий бізнес і його економічна роль

По ступені концентрації виробництва та капіталу всі підприємства підрозділяються на дрібні, середні й великі. До малого бізнесу відносять підприємства, на яких зайнято не більше передбаченого законом числа людей і комерційний оборот не великий. Власники їх, як правило, працюють самі, хоча використання найманої праці не заборонено.
Та обставина, що в розвинених країнах на кожних 30-50 (а в деяких навіть 15) жителів доводиться одне мале підприємство, говорить про поширеність цього бізнесу. Число малих підприємств у них наближається до 90% загальній чисельності, а виробляють вони до третини валового національного продукту.
Особливість малих фірм полягає в тому, що вони можуть працювати прибутково навіть на обмеженому ринку, знаходячи для себе такі ніші, які здатні зайняти тільки малі підприємства. Перевагою підприємств малого бізнесу є гнучкість і швидкість реагування на зміну ринкової ситуації; на них легше випробувати нововведення, перейти на випуск іншого товару, вони не вимагають значних первісних витрат і складного апарата. Вони вирішують одну з важливих проблем суспільства - створюють нові робочі місця.
Правда, малі підприємства так само легко зникають, як і народжуються. Тому малий бізнес гостро потребує підтримки держави (податкові пільги, дешеві кредити) і  в стабільних законах.
Отже, малий бізнес потрібний економіці, оскільки:
-  швидко реагує на все нове (товари, технології, форми керування);
-  протистоїть монополізації ринків, загострюючи конкуренцію;
- створює нові робочі місця, дають додатковий стабільний доход, можливість реалізувати свої здібності.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить