Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Механізм ринкового ціноутворення

Механізм ринкового ціноутворення
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Механізм ринкового ціноутворення

Купівля-продаж результатів виробництва («товарів») означає, що вони мають суспільну цінність. Ця цінність, виражена в певній кількості платіжних знаків, це грошова ціна товару. Оскільки суспільна цінність товару постійно змінюється (у силу неоглядного числа об'єктивних і суб'єктивних причин), то і грошова ціна товару перебуває в постійному русі. Вільний рух товарних цін і є «ринкова економіка».
Безпосередній поштовх до такого руху дає взаємодія попиту та пропозиції, які самі також є результатом безлічі тяжких процесів. Тому адекватне для ринкової економіки регулювання цін вимагає не безпосереднього маніпулювання цінами, а опосередкованого впливу на ціни через регулювання тих факторів, які впливають на попит та пропозицію.
Очевидно, що ціни роблять активний зворотний вплив на попит та пропозицію. Тому виникає спокуса «прискореного» рішення економічних проблем шляхом прямого призначення цін. Звичайно, в екстремальних ситуаціях і деяких секторах ринкової економіки таке керування цінами на короткий строк може бути виправдано, але перетворювати керування цінами в єдиний метод регулювання економіки неприпустимо.
Ці два методи регулювання цін і розрізняють «ринкову» й «адміністративну» економіку: першому властиве переважно опосередкований вплив на ціни, тоді як другий - пряме.
Ринкове перетворення вітчизняної економіки означає перехід від директивного ціноутворення до Ринкового, що забезпечує виникнення системи рівноважних цін як результат вільної взаємодії попиту та пропозиції.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить