Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Аналіз інформаційних потоків

Аналіз інформаційних потоків
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Аналіз інформаційних потоків

Важливий аспект діагностики підприємств - аналіз інформаційних потоків, він допомагає контролеру зрозуміти механізм роботи підприємства. У процесі вивчення інформаційних зв'язків й інформаційних потоків служба контроллинга вивчає процеси виникнення, рухи й обробки інформації, а також спрямованість й інтенсивність документообігу на підприємстві.
 Ціль аналізу інформаційних потоків на підприємстві - виявлення місць дублювання надлишку й недоліку інформації, причин її збоїв і затримок.
 Найпоширеніший й, очевидно, самий практичний метод аналізу інформаційних потоків - складання графіків інформаційних потоків. Але для побудови графіків інформаційних потоків варто знати (або виробити самим) певні правила їхнього складання й умовні позначки окремих елементів.
 Кожна організація може сама встановити правила складання графіків інформаційних потоків, але все-таки рекомендуємо не зневажати досвідом інших й ознайомитися з існуючими методиками.
 Кожен інформаційний потік — одиничне переміщення інформації — має наступні   ознаки:
 документ (на чому фізично втримується інформація);
 проблематику (до якої сфери діяльності підприємства ставиться інформація: до закупівель, до збуту продукції, до закриття місяця й одержанню зведених витрат, до планування й т.д.);
 виконавця (людини, що цій інформації передає);
 періодичність (частота передачі щомісяця, щокварталу, щодня й т.д.).
 Крім цього, на підприємстві існують два основних   рівні   деталізації   інформаційних потоків:
- на рівні всього підприємства, де деталізація виробляється до рівня цеху (підрозділу), тобто інформація передається між цехами й службами підприємства;
- на рівні цеху (підрозділу) підприємства, де деталізація виробляється до рівня робочого місця, тобто інформація передається між працівниками цеху й пов'язаних із цехом служб.
 Дотримання єдиних правил дає можливість аналітичній службі розмовляти на одній мові з іншими учасниками процесу аналізу інформаційних потоків (фінансово-економічними службами, відділом автоматизації й ін.), оперувати в одному форматі даних. На рівні підприємства доцільно будувати графіки інформаційних потоків по окремих проблемах, тому що кількість інформаційних потоків (зв'язків) дуже велике, тому важко виявити алгоритм. На рівні ж окремих цехів допускається побудова загального графіка інформаційних потоків по всіх проблемах, тому що тут кількість потоків (зв'язків) не занадто велике. Ну а якщо й на цьому рівні інформаційних потоків багато, те необхідно побудувати окремий графік по кожній проблемі.
 До графіка інформаційних потоків додають опис, розшифровку інформаційних зв'язків на підприємстві або в підрозділі (табл.45).
 Складений графік інформаційних потоків має істотний недолік - велика кількість інформаційних зв'язків утрудняє його читання й аналіз, але саме аналіз інформаційних потоків і був метою складання графіка.
 Тому в сучасних умовах найбільшою популярністю користуються графіки, що зображують не статичні зв'язки між відділами, а потік документів, пов'язаний з виконанням якогось певного робочого завдання. Такі графіки інформаційних потоків схожі на сіткових графіків, які активно використаються вже більше двох десятиліть для планування складних науково-технічних проектів. Складання таких «квазі сітьових» графіків тісно вв'язано з теорією реінжинірингу бізнес-процесів - самою популярною теорією керування компаніями в останні роки.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить