Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... СППР. Впровадження СППР.

СППР. Впровадження СППР.
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Впровадження СППР
Реальним практичним результатом впровадження СППР повинна стати ситуація, при якій всі роботи по підготовці аналітичних звітів і довідок, що виконувались традиційними засобами над оперативними системами будуть зупинені, і СППР залишиться єдиним корпоративним постачальником аналітичної інформації.
Перш ніж обговорювати ефекти від використання СППР, необхідно визначитися з самим терміном впровадження. Вся річ у тому, що, як правило, ні постачальник, ні замовник автоматизованої системи не зацікавлений у критичній оцінці реальних результатів сумісної творчості. Тому існує принципова різниця між проектами, які впроваджували, можливо, довівши їх до того або іншого ступеня готовності до експлуатації, і тими які впровадили.
В більшості ж випадків в проектах, посилання на які розсипані по сайтах ІТ-компаній, присутні наступні, технологічно вельми неприємні допущення.  
Розглянемо типові неузгодження на прикладі корпоративного  ERP- проекту. При цьому     успішним будемо вважати ERP проект, після упровадження якого, старі облікові системи, задачі і функції яких він покриває, виведені з промислової експлуатації і зупинені.
Частина даних готуватися за старими методами і підходами і через шлюзи успадковується в модулях ERP системи, що впроваджується, перекладаючи тим самим проблеми розвитку бізнес процесів і внаслідок цього синхронної модифікації структур даних і алгоритмів на плечі служб експлуатації. Або зворотна ситуація - інформація з впроваджуваної системи тиражується в більш пристосовані для роботи наочних користувачів програми, де і відбувається подальша модифікація даних або підготовка зовнішньої звітності, що зводить до мінімуму інтеграційний проект.
Для СППР такий критерій не працює. Річ у тому, що вся аналітика розгортається на порожньому місці, і для неї не існує поняття “старі аналоги”, тому немає з чим співставляти результати і щось замінити при необхідності. Напевно, можна використовувати кількісні оцінки інтенсивності роботи з системою, але це украй суб'єктивний чинник, і якщо менеджер кілька разів ткнув мишкою в аналітичний додаток, але так і не отримав відповіді на свої питання, то навряд чи сам факт використання системи можна трактувати як успішне упровадження проекту. Тобто відсутність універсальних критеріїв оцінки ефективності упровадження, позбавляє аналітичні системи стратегічних перспектив.
У разі відсутності наведених (на жаль ще типових) дефініцій то:
• Корпоративна СППР, що включена в технологічний процес інформаційного обслуговування бізнес процесів компанії виключає дублювання операцій підготовки аналітичних звітів і довідок.
• Успішне упровадження корпоративної аналітичної системи має на увазі, що всі звіти і довідки, які можна з неї отримати, не поставляються з інших джерел. А оперативні системи і It-фахівці, що їх обслуговують, більше не витрачають і без того обмежені ресурси на звіти, які сам менеджер може отримати із СППР. Тобто з бібліотек звітів оперативних систем виключається вся аналітична складова, і роботи по її нарощуванню зупиняються. Це відчутний і вельми жорсткий критерій реального впровадження, і щоб взяти на себе такі зобов'язання, система повинна володіти сильними споживацькими якостями, і, перш за все, багатократним запасом технологічної надійності.
• Встановлений стійкий зворотний зв'язок з користувачами системи
По самих різних напрямах, від інформаційної безпеки до ергономічності, до розробників доводиться ряд зауважень і пропозицій. Часто вони взаємовиключаються і не завжди кваліфіковані, але це комплексне тестування, перевірка на сумісність системи і корпоративної культури компанії. І якщо при введенні в промислову експлуатацію система ініціювала лавиноподібний сплеск зауважень і змогла до нього пристосовуватися - впровадження відбулося, якщо ж все пройшло гладко- швидше за все, придеться змиритись з тим, що ніхто не збирається всерйоз використовувати функціональні можливості системи.
• Досягнута критична маса користувачів. Введення єдиного корпоративного аналітичного стандарту - вельми важка організаційна і технологічна задача. Для її вирішення не достатньо, щоб можливості системи знав обмежений круг фахівців супроводу. Повинні з'явитися «продвинуті» користувачі, здатні стати центрами кристалізації знань про аналітичні можливості системи, генераторами методик і підходів наочного аналізу. Річ у тому, що розробники самі до кінця не можуть спрогнозувати можливі форми і методи застосування свого витвору. Система повинна їх перерости, а для цього необхідна критична маса творчо мислячих аналітиків з їх конкретними задачами.
Підкреслимо, що задача спонукати менеджерів змінити відпрацьовані роками традиційні технології і перейти на новий інструмент, вважається гідною для ефективної системи і успішного проекту.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить