Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Критерії та мета контролю

Критерії та мета контролю
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Критерії та мета контролю


Мета контролю маркетингової діяльності – не лише виявляти і документувати недоліки, а й запобігати їх виникненню. Контроль має сприяти:
– досягненню успіху і підвищенню продуктивності (контроль якості, процесів збуту, реклами і т. д.);
– дотриманню умовних обмежень (перевірка річного балансу). Для організації ефективного контролю маркетингової діяльності можуть бути використані такі критерії:
– ефективність контролю: визначення корисності контролю порівнянням витрат на ліквідацію недоліків і витрат на контроль (матеріал, забезпечення);
– ефект впливу на людей: чи викликає контроль стимули до роботи без недоліків, задоволення (підтвердження успіху), ефект навчання (набування знань), довіру (чи недовіру), захисну реакцію, демотивацію;
– виконання завдань контролю (виявлення еквівалентності або відхилень, недоліків, їх кваліфікування (кількісна і якісна оцінка), усунення недоліків);
– обмеження контролю (недопустимість деяких методів і засобів – стеження, підслуховування) і права суб'єктів контролю (захист даних, особистих сфер життя), дотримання відповідних положень.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить