Принципи організації маркетингу на підприємстві |
Принципи організації маркетингу на підприємстві
Принципи організації маркетингу на підприємстві. До них належать: > цілеспрямованість – відповідність місії, цілям, стратегії та політиці підприємства, спрямованість на вирішення проблем, пошук і задоволення потреб споживачів; > чіткість організаційної структури – розумна спеціалізація, відсутність дублювання виконуваних функцій, забезпечення єдності керівництва маркетинговою діяльністю, підконтрольність виконавців; > сформульованість напрямів діяльності – зорієнтованість на конкретну концепцію, чітке визначення завдань та функцій кожного підрозділу та виконавців, вертикальних і горизонтальних зв'язків; > гнучкість – своєчасне модифікування у відповідь на зміни у навколишньому бізнес-середовищі; > скоординованість дій – комплексність маркетингових заходів для досягнення ефекту синергії; > достатня фінансова забезпеченість – як з погляду забезпечення виконання маркетингових дій, так і мотивації праці працівників маркетингових служб; > економність – покриття витрат на маркетинг доходами від реалізації маркетингових заходів; > висока кваліфікація кадрів та їх постійна спеціальна підготовка; > активна політика – пошук ринків, споживачів незадоволених потреб, творчі підходи до вирішення поставлених маркетингових завдань.
|