Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Принципи організації маркетингу на підприємстві

Принципи організації маркетингу на підприємстві
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Принципи організації маркетингу на підприємстві


Принципи організації маркетингу на підприємстві. До них належать:
> цілеспрямованість – відповідність місії, цілям, стратегії та політиці підприємства, спрямованість на вирішення проблем, пошук і задоволення потреб споживачів;
> чіткість організаційної структури – розумна спеціалізація, відсутність дублювання виконуваних функцій, забезпечення єдності керівництва маркетинговою діяльністю, підконтрольність виконавців;
> сформульованість напрямів діяльності – зорієнтованість на конкретну концепцію, чітке визначення завдань та функцій кожного підрозділу та виконавців, вертикальних і горизонтальних зв'язків;
> гнучкість – своєчасне модифікування у відповідь на зміни у навколишньому бізнес-середовищі;
> скоординованість дій – комплексність маркетингових заходів для досягнення ефекту синергії;
> достатня фінансова забезпеченість – як з погляду забезпечення виконання маркетингових дій, так і мотивації праці працівників маркетингових служб;
> економність – покриття витрат на маркетинг доходами від реалізації маркетингових заходів;
> висока кваліфікація кадрів та їх постійна спеціальна підготовка;
> активна політика – пошук ринків, споживачів незадоволених потреб, творчі підходи до вирішення поставлених маркетингових завдань.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить