Типологія ринків товару (БКГ) |
Типологія ринків товару (БКГ)
«Дійні корови» – (повільне зростання / висока частка) – товар у стадії зрілості, приносить великий прибуток, є джерелом фінансування для розвитку диверсифікації чи досліджень. Пріоритетна стратегічна мета – збирання врожаю (отримання максимального прибутку). «Собаки» – (повільне зростання / мала частка) – нежиттєві товари – не приносять прибутку, не мають перспектив. Пріоритетна стратегія – деінвестування (скорочення), елімінування. «Важкі діти» або «Знаки питання» (швидке зростання / мала частка) – проблематичні товари, потребують значного фінансування, мають шанси на успіх, оскільки ринок розширяється. Маркетингові стратегії – інтенсифікація маркетингових зусиль (стратегія посилення) або деінвестування (вихід з ринку). «Зірки» – (швидке зростання / висока частка) – товари-лідери на швидко зростаючому ринку. Потребують значних ресурсів для підтримання зростання, однак завдяки високій конкурентоспроможності дають високий прибуток. Маркетингова стратегія – посилення для збереження позицій лідера.
|