Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Типологія ринків товару (БКГ)

Типологія ринків товару (БКГ)
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Типологія ринків товару (БКГ)


«Дійні корови» – (повільне зростання / висока частка) – товар у стадії зрілості, приносить великий прибуток, є джерелом фінансування для розвитку диверсифікації чи досліджень. Пріоритетна стратегічна мета – збирання врожаю (отримання максимального прибутку).
«Собаки» – (повільне зростання / мала частка) – нежиттєві товари – не приносять прибутку, не мають перспектив. Пріоритетна стратегія – деінвестування (скорочення), елімінування.
«Важкі діти» або «Знаки питання» (швидке зростання / мала частка) – проблематичні товари, потребують значного фінансування, мають шанси на успіх, оскільки ринок розширяється. Маркетингові стратегії – інтенсифікація маркетингових зусиль (стратегія посилення) або деінвестування (вихід з ринку).
«Зірки» – (швидке зростання / висока частка) – товари-лідери на швидко зростаючому ринку. Потребують значних ресурсів для підтримання зростання, однак завдяки високій конкурентоспроможності дають високий прибуток. Маркетингова стратегія – посилення для збереження позицій лідера.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить