Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Маркетингове управління у сфері послуг

Маркетингове управління у сфері послуг
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Маркетингове управління у сфері послуг


Основними аспектами управління в сфері послуг є управління якістю та продуктивністю послуг, управління позиціюванням послуг та обслуговуючим персоналом.
Маркетингове управління послугами — це спрямована на споживача та прибуток діяльність підприємства, результатом якої є задоволення потреб клієнтів у нематеріальних видах товарів або в отриманні корисного ефекту.
Маркетинговий менеджмент у сфері послуг має чітко визначенні завдання:
- управління якістю;
- управління продуктивністю;
- управління персоналом;
- диференціювання послуг і позиціювання послуг.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить