Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Класифікація послуг

Класифікація послуг
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Класифікація послуг


Ринок послуг пропонує споживачам досить широкий асортимент цих нематеріальних товарів, де кожний вид послуг має свої характерні особливості. Через це важливим є точне визначення класифікаційної групи послуги як товару.
Маркетингова класифікація послуг ґрунтується на чотирьох групах ознак, які залежать:
1.    Від того, хто або що виконує потрібну послугу (безпосередньо люди чи якесь обладнання)
2.    Від цілей (мотивів) постачальника - комерційні (з метою отримання прибутку) та некомерційні (з метою набуття іміджу, наприклад, послуги благодійних організацій).                 
3.    Від джерел фінансування - фінансовані чи нефінансовані урядом.
4.    Від споживачів - послуги, які надаються конкретним особам (їхнім сім'ям) чи організаціям (фірмам, підприємствам).
Окрім того, послуги можуть бути класифіковані за трудомісткістю, мірою державного регулювання, характером контактування зі споживачами, а також за мотивами придбання (особисті чи ділові).

Основною особливістю послуг як товарів є їхня нематеріальність. Але міра цієї нематеріальності (континуум послуг) для різних їх видів є різною. Саме ця міра визначає подібність або відмінністю маркетингу послуг від маркетингу товарів, а тому її визначення є досить важливим для конкретизації специфіки маркетингової діяльності.
Континуум послуг - це чинники, які дозволяють з тією чи іншою мірою точності віднести продукцію (фірму) до товару (сфери виробництва) чи до послуг (сфери обслуговування).


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить