Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Маркетинг послуг

Маркетинг послуг
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Маркетинг послуг


Зараз у країнах з розвинутою ринковою економікою сфера послуг досягає дуже високого рівня. Так, у США близько 90 % робочих місць, створених за останні 20 років, сконцентровано саме у цій сфері. Тут щорічно виробляється майже третина валового національного продукту. Поряд із традиційними видами послуг, з'являються все нові й нові. Так, Луїс Барнет, засновник служби, що «все бере на себе», основним її девізом назвав гасло: «Знайдемо, зробимо, почекаємо». Ця служба надає всі, що не суперечать закону, види послуг, зокрема прогулянки з собаками, стояння в черзі за когось, доставка дітей із дитячого садка додому та ін.
Маркетинг послуг з'явився в 60-х роках. Саме в цей час були систематизовані успіхи провідних обслуговуючих фірм, виділені чотири особливості послуги як товару: нематеріальність; зміни якості (непослідовність); невіддільність від постачальника чи навколишніх умов; неможливість зберігання та накопичення. Виходячи із цих особливостей послуг і будується стратегія й тактика маркетингової діяльності обслуговуючих фірм, створюються відповідні комплекси marketing-mix та програми.
Таким чином, маркетинг послуг - це спрямована на споживача та прибуток фірми діяльність, результатом якої є задоволення потреб у нематеріальних видах товарів або в корисному ефекті.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить