Маркетинговий аудит. Процес аудиту |
Маркетинговий аудит. Процес аудиту
Маркетинговий аудит – це цілеспрямоване управлінське консультування з виявлення втрачених вигод від недостатнього використання комплексу маркетингу і розроблення адекватної маркетингової стратегії фірми. Процес аудиту 1. Підготовка: • перший контакт з вищим керівництвом організації; • обговорення того, що замовник хотів би змінити в організації і як консультант може допомогти йому – попередній діагноз проблеми; • підготовка завдання для консультанта; • підписання контракту на консультативну допомогу; • визначення підрозділів фірми як джерел інформації. 2. Діагноз розділів маркетингу, які виконуються на підприємстві, взаємозв'язку між ними. 3. Планування дій – знаходження рішень для отримання втраченої вигоди від нереалізованих маркетингових стратегій. Спільне розроблення, обговорення і прийняття маркетингової стратегії фірми. 4. Упровадження маркетингової стратегії фірми. 5. Закінчення – оцінка результатів виконаної роботи. Розрахунки замовника з консультантом.
|