Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Маркетинговий аудит. Процес аудиту

Маркетинговий аудит. Процес аудиту
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Маркетинговий аудит. Процес аудиту


Маркетинговий аудит – це цілеспрямоване управлінське консультування з виявлення втрачених вигод від недостатнього використання комплексу маркетингу і розроблення адекватної маркетингової стратегії фірми.
Процес аудиту
1. Підготовка:
• перший контакт з вищим керівництвом організації;
• обговорення того, що замовник хотів би змінити в організації і як консультант може допомогти йому – попередній діагноз проблеми;
• підготовка завдання для консультанта;
• підписання контракту на консультативну допомогу;
• визначення підрозділів фірми як джерел інформації.
2. Діагноз розділів маркетингу, які виконуються на підприємстві, взаємозв'язку між ними.
3. Планування дій – знаходження рішень для отримання втраченої вигоди від нереалізованих маркетингових стратегій. Спільне розроблення, обговорення і прийняття маркетингової стратегії фірми.
4. Упровадження маркетингової стратегії фірми.
5. Закінчення – оцінка результатів виконаної роботи. Розрахунки замовника з консультантом.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить