Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Пріоритети в організації і плануванні ринкової стратегії фірми

Пріоритети в організації і плануванні ринкової стратегії фірми
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Пріоритети в організації і плануванні ринкової стратегії фірми


При виборі пріоритетів ринкової стратегії необхідно зіставляти вимоги ринку і свої можливості. При цьому управлінські рішення можна позначити у виді схеми “ЕПРГ” (етноцентризм – етноценричне підприємство – це підприємство, що розглядає свій міжнародний розвиток як вторинне стосовно “внутрішньої економічної експансії”, а зовнішній ринок як – “поглинач надлишків продукції”). (Суть етноцентризму – “спочатку наїстися самому, а надлишки продай”).
Поліцентризм – підприємство визнає важливість специфічних факторів, що впливають на його міжнародну діяльність і вплив цієї діяльності на оборот капіталу і рентабельність, тобто формується “центр”, яким є діяльність підприємства. При цьому допускається високий ступінь автономії, незалежності для кожної країни на ринку у виробленні своєї політики.
Регіоноцентризм. Розглядає світ, як сукупність ринків, що мають деякі загальні характеристики.
Геоцентризм. Трактує світ, як єдиний ринок.
Ці два підходи дозволяють здійснювати політику, що з’єднує загальні умови ринку з нюансами його конкретного освоєння.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить