Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Організація і планування роботи зовнішньоекономічних об'єднань і фірм

Організація і планування роботи зовнішньоекономічних об'єднань і фірм
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Організація і планування роботи зовнішньоекономічних об'єднань і фірм


Підприємство, організація, що працює на зовнішньому ринку – це якісно нове явище для української економіки. Суб'єкт, що господарює, насамперед, повинний сформувати свою економіку відкритого типу і пристосувати її до виходу в систему світового господарства. У частині організації робіт для суб'єктів ЗЕЗ в Україні з'явилися нові задачі, а саме:
•    Вихід на зовнішній ринок;
•    Експортно-імпортні постачання товарів, послуг і капіталу;
•    Валютно-фінансові і кредитні операції;
•    Створення й участь у діяльності СП;
•    Міжнародний маркетинг;
•    Моніторинг національно-економічної політики й економіки світових господарських зв'язків.
Для успішної організації робіт у сфері ЗЕЗ суб'єкту, насамперед, необхідно розробляти ринкову стратегію. Під ринковою стратегією розуміється зіставлення всіх альтернативних варіантів у сфері ЗЕЗ і обґрунтування ухвалення оптимального рішення.
Процес вироблення ринкової стратегії фірми можна представити у вигляді наступних етапів:
1.    Аналіз усіх сторін (аналіз положення фірми на ринку з товарами і послугами, що вона випускає в даний момент і аналіз діяльності фірми з позицій споживача, аналіз діяльності фірми з позиції ринку);
2.    Аналіз ринку майбутнього (яким буде ринок у найближчому майбутньому, у якому напрямку розвивається, і що чекають споживачі від фірми в майбутньому);
3.    Аналіз можливостей фірми – аналіз передбачуваного збільшення обсягу ЗЕЗ, переходу фірми на інші ринки, діяльність у новому середовищі і т.п., технологічні, трудові, енергетичні ресурси;
4.    Аналіз бюджетно-податкової політики як усередині країни, так і за рубежем;
5.    Вплив тенденцій у світовій економіці (аналіз світового ринку позичкового капіталу, аналіз зовнішньоторговельної політики різних країн);
6.    Розробка довгострокової стратегії ЗЕЗ:
a)    Формулювання глобальної довгострокової мети ЗЕЗ;
b)    Формулювання варіантів досягнення мети ЗЕЗ;
c)    Декомпозиція глобальної мети на підйом (зміна місцями цілей і її складових);
d)    Порівняння варіантів досягнення мети ЗЕЗ;
e)    Вибір оптимального варіанта довгострокової стратегії ЗЕЗ.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить