Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Міжнародний туризм

Міжнародний туризм
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Міжнародний туризм


Послуги в США – 70%, Німеччини – 40%, Італія – 37%.
Основні терміни, визначення і поняття:
Туристичні агентства – фірми, що виконують роль посередників між туристсько-операторськими фірмами й обслуговуючими підприємствами з однієї сторони і клієнтами-туристами – з іншої.
Туристичні агентства або організують тури, пропонують тури операторськими фірмами, або займаються наданням окремих видів послуг індивідуальним туристам або групам, при цьому встановлюючи безпосередні зв'язки з транспортними організаціями, готельними корпораціями й екскурсійними бюро. Продаж турів здійснюється за цінами, установленим туроператорами і зазначеними в їхніх проспектах.
Туроператорські фірми – виступають посередниками між підприємствами туристичної індустрії й агентствами. Вони реалізують тури від свого імені через туристичні агентства або безпосередньо клієнтам. Найчастіше туроператори орендують на основі довгострокових контрактів готельні комплекси, транспортні засоби, тим самим, забезпечуючи їхнє максимальне завантаження, і за це одержують значні знижки.
Туристичні корпорації – це великі підприємства, що поєднують коло фірм, що надають різні види туристичних послуг. Вони в значній мірі монополізували ринок туристичних послуг і перетворилися в могутні міжгалузеві господарчі, виробничо-господарські комплекси, в які входять транспортні компанії, банківські, страхові, готельні комплекси й ін.
Життєвий цикл туристичного продукту – це еволюційний процес надання туристичних послуг вчасно, що містить 4 основних етапи: розробка, запуск, зрілість, занепад.
Індустрія міжнародного туризму дуже прибуткова, наприклад: США заробляють у рік на міжнародному туризмі близько 58 млн. дол. У міжнародному туризмі більший відсоток прибутку приносять найбільші готельні комплекси. У світі нараховується близько 100 так званих “готельних ланцюгів” із загальним числом готельних номерів близько 2 млн.
Готельний ланцюг – транснаціональна інфраструктура готельних корпорацій. Ведучими з готельних ланцюгів є: Холидей, Шеротон і Хилтон. Особливістю готельних ланцюгів є мережа готельних комплексів по всіх континентах планети. При цьому готельні ланцюги найчастіше роблять комплекс послуг, крім проживання (проведення міжнародних нарад, спортивних змагань, надання транспортно-страхових послуг).
В умовах, коли конкуренція в туристичному бізнесі висока, власники туристичних компаній пропонують дисконтні програми, наприклад, поширюються дисконтні картки, що надають право безкоштовного користування клієнту при екскурсійному обслуговуванні, технічним устаткуванням конференц-залом, факсимільним зв'язком, Інтернетом. Потім реалізуються також у цих цілях дорожні чеки, його ще називають туристичним чеком, під яким розуміється платіжний документ – зобов'язання виплатити позначену в ньому суму валюти його власнику. На відміну від пластикових карток для придбання дорожнього туристичного чека не обов'язково мати рахунок у банку.
У Європі з 1968 р. широку популярність придбав єврочек – це чек у європейській валюті, що виписується банком без попереднього внеску клієнтом готівки в рахунок банківського кредиту терміном до одного місяця. Чек оплачується в будь-якій країні-учасниці угоди “Єврочек”, до яких відноситься Євросоюз (ЄС).
Привабливість міжнародного туризму в країнах промислово розвинутих природно вище, ніж у тих, що розвиваються, і на громадян цих країн приходиться 70-75% світового обсягу турів. Понад 60% усіх туристів планети відвідують, у свою чергу, промислово розвиті країни.
Найважливішим фактором, що визначає географію туризму у світі, є економічний. Загальна діяльність розвинутих країн у сфері туризму була оцінена комісією ЄС, що публікувала основні тенденції розвитку туризму на період 2000-2010 р. Зокрема в ньому відзначається:
1.    У Європі прийдеться витримувати тверду конкуренцію за доходи від туризму, що зажадає від європейської індустрії туризму підвищення якості наданих послуг;
2.    Подорожі стануть більш частими, але менш тривалими, тому що витрати на одну поїздку знизяться;
3.    Число поїздок на планеті буде збільшуватися за рахунок міжконтинентальних подорожей з Європи в Америку, Азію й Океанію. (США заробляє 58 млн. дол., Італія – 27 млн.дол., Франція – 27 млн.дол., Іспанія – 25 млн.дол.);
4.    Серйозні зміни ринкової кон'юнктури перестануть бути проблемою для індустрії туризму, тому що вдалий маркетинг буде сприяти їхньому вигідному використанню. Для цього буде потрібно активне співробітництво між державами і частками туристичними структурами;
5.    Використання повітряного транспорту буде розширюватися завдяки збільшенню числа зручних прямих рейсів;
6.    Групи, включаючи сімейні, будуть по чисельності зменшуватися, тому що буде можливість усе більш гнучкого вибору програми відпочинку;
7.    В міру усе більш активного впровадження комп'ютерних систем будуть зменшуватися терміни бронювання готельних місць;
8.    Активніше інших будуть подорожувати дві вікові групи – люди літнього віку і молодь;
9.    Буде продовжувати рости попит на туризм, зв'язаний з відвідуванням культурних визначних пам'яток і з активним відпочинком;
10.    Стан навколишнього середовища стане одним з домінуючих факторів залучення туризму, одержить розвиток екологічний туризм;
11.    Маркетингове сегментування ринку стане більш чітко вираженим у міжнародному туризмі, тобто пропозиція необхідна буде підбудовувати під потреби кожної групи туристів.
Економіка туристичної фірми і структура керування туристичної фірми визначається її задачами й обсягом послуг, що робляться. Звичайно в цій структурі передбачаються відділи по організації посередницьких операцій, маркетингової діяльності, рекламі, а також передбачені групи гідів-перекладачів. Економіка туристичних фірм будується на базі детального аналізу ринку туристичних послуг. При цьому аналізуються основні наступні фактори:
•    Мети поїздки – відпочинок, бізнес, навчання, шопінг;
•    Географічні фактори – відпочинок на морі, у горах, зимовий туризм, інтерес до культурних і архітектурних цінностей;
•    Вікові групи: школярі, студенти, дорослі туристи, пенсіонери, сім’я;
•    Економічні потреби і престиж, економія часу і зусиль при досягненні комфорту, прагнення належати до визначеної соціальної групи.
Процес створення будь-якої туристичної програми з метою мінімальних ризиків і одержання максимального прибутку починається з розробки загальних цілей. Потім виробляються попередні прогнози, засновані, насамперед, на вивченні попиту та пропозиції конкурентів. Велике значення для економіки фірми має правильно розроблена рекламна компанія (туристичні фірми на рекламу витрачають 20-30% свого прибутку). Рекламною компанією займаються звичайно туроператори. У туристичному бізнесі просування туристичного товару дуже утруднено, тому ведучі фірми обов'язково беруть участь на міжнародних ярмарках і виставках по туризму, що дають можливість привернути увагу клієнтів не до одного виду продукту, а до фірми в цілому.
Основними туристичними центрами, що організовують світові ярмарки і виставки є: Брюсель, Мілан, Люксембург, Париж, Лондон.
Для правильного прогнозування економіки туристичної фірми необхідно побудувати діаграму життєвого циклу туристичного продукту.

Суть фаз циклу:
1.    Розробка – період дослідження ринку, пошук партнера, налагодження зв'язків, надання послуг за попередньою версією продукту;
2.    Запуск – період поширення рекламних оголошень, завоювання потенційних клієнтів і одночасне надання послуг;
3.    Зрілість – період, коли туристичний продукт стає відомим. Уже є постійні клієнти, збільшується обсяг продажів;
4.    Занепад – період, коли попит на даний вид послуг падає з появою нових послуг.
Організація і техніка виконання міжнародного туризму.
Здійснення міжнародних туристичних операцій у прямій залежності від відносин суб'єктів цих операцій.

Договірне оформлення операцій міжнародного туризму.
Система взаємин між основними суб'єктами операцій міжнародного туризму юридично оформляється договорами. У договорі між туристичною фірмою і туристом, як правило, містяться наступні типові умови:
•    Предмет договору – придбання туристом прав (гарантій) на тур, оформлених у виді путівки;
•    Вартість послуг і форма їхньої оплати;
•    Обов'язки туристичної фірми (перелік обов'язкових послуг);
•    Відповідальність і звільнення від відповідальності сторін (мажор-форс-мажор, зміна якості наданих послуг, термінів, відмовлення сторін від туру);
•    Обов'язки туристів (по оплаті, надання документів для оформлення віз).


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить