Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Правове забезпечення тендерної діяльності на Україні

Правове забезпечення тендерної діяльності на Україні
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Правове забезпечення тендерної діяльності на Україні


Сама природа міжнародних торгів обумовлює той факт, що щогодини у світі відбуваються невидимі “бої” оферентів за право одержання замовлень і ці “бої” одержали назву “тендерні війни”. Характерною ознакою таких воєн є активна участь у них не тільки ділових, але й урядових кіл, як країн-організаторів торгів, так і учасників, тому, з огляду на таку ділову активність, країни-організатори і країни-учасниці зацікавлені в правовому забезпеченні тендерної діяльності, а саме зацікавлені в чіткій структурі тендера, наявності законів у країні-організаторі тендерної діяльності. Організація торгів і тендерів визначає, насамперед, суб'єктів тендера, структуру тендерних комітетів і їхню компетенцію, а також визначає об'єкти торгів.
Правовим забезпеченням визначається порядок, терміни подачі документів з боку учасників і на законодавчому рівні визначений порядок оскарження й арбітражу претензій, що виникають за результатами торгів. Наприклад, претензії, що виникають за результатами торгів на реалізацію проектів, що фінансуються за рахунок держбюджету і Державного валютного фонду України розглядаються Арбітражним Судом України, арбітром, при розгляді претензій, зв'язаних з результатами торгів по об'єктах, реалізація яких передбачається за рахунок власних коштів замовника, може бути відповідний територіальний арбітражний суд.
При виявленні грубих порушень проведення торгів чинним законодавством України передбачене право оголосити торги недійсними і зажадати від організаторів проведення повторних торгів. Цю процедуру доручають Міністерству торгівлі і ЗЕЗ України.
Успішному безконфліктному проведенню торгів, насамперед, сприяє правильне тлумачення визначень тендерної термінології і правил тендера.
Насамперед, необхідно визначити, що є об'єктом торгів. Ними можуть бути:
•    Підряди для будівництва підприємств, будинків і споруджень виробничого і невиробничого призначення, у тому числі, які будуються під ключ (підряд – право на будівництво, включаючи, технологію і робочу силу, повна забезпеченість створення даного проекту);
•    Виконання комплексних будівельних і монтажних робіт і їхніх окремих видів (тобто будівництво не від початку до кінця, а на облицювання, зовнішню обробку і т.д.);
•    Виконання комплексних пусконалагоджувальних робіт (завантажити системним забезпеченням, завантажити інформаційні зв'язки – для комп'ютера; робота на відмовлення, тобто поки не зламається);
•    Постачання комплексного технологічного устаткування (міні-пекарня);
•    Об'єкти приватизації;
•    Концесії на розробку запасів корисних копалин (тобто дозвіл);
•    Закупівлі масових партій товарів народного споживання;
•    Проекти на базі спільних підприємств;
•    Надання державних закупівельних кредитів;
•    Інші об'єкти.
Суб'єктами торгів є:
•    Тендерний комітет, що формується для організації і проведення міжнародних торгів;
•    Замовник – організація, підприємство, чий проект виноситься на торги;
•    Претендент – організація, зацікавлена в участі торгів, але ще що не подала свою пропозицію;
•    Оферент – підприємство або організація, яка вже приймала участь у торгах і подавала свої пропозиції,
Щоб ефективно використовувати існуюче правове забезпечення тендерної діяльності, насамперед, необхідно класифікувати види торгів.
Торги бувають:
•    Відкритими, у яких можуть брати участь усі зацікавлені організації;
•    Відкритими з попередньою кваліфікацією учасників;
•    Закритими, тобто по запрошеннях;
•    Індивідуальними, одиничні – продавець і покупець працює один на один.
Проведення торгів – це строго визначена в часі й у просторі процедура подачі заявок, необхідної документації, тендерних пропозицій і безумовне дотримання правил проведення торгів відповідно до законодавства країни, що проводить торги.
Рішення про час проведення торгів (після затвердження техніко-економічного обґрунтування проекту або після розробки робочої конструкторсько-технологічної документації) приймається замовником у залежності від специфіки об'єктів, ступеня готовності проектної документації і будинків, що виставляються на торги, ступені готовності площ проведення торгів (місце проведення торгів).
У торгах можуть брати участь організації різних форм власності, підприємства-виготовлювачі, посередницькі організації й іноземні фірми.
До участі в торгах не допускаються організації, не зареєстровані у відповідному державному органі, оголошені банкрутами, у відношенні яких порушена справа про банкрутство; що ліквідуються; не здійснюють передбачені законом платежі; документацію, що подають для участі в торгах, підготовлену не за правилами торгів.
Торги можуть бути оголошені тільки після закінчення підготовки всіх необхідних документів і при наявності затвердженого техніко-економічного обґрунтування у відношенні об'єктів, що виставляються на торги. Техніко-економічне обґрунтування повинне бути погоджене у встановленому порядку з органами місцевої влади і зацікавлених організацій.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить