Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Маркетинг: мети, інструменти, напрямки

Маркетинг: мети, інструменти, напрямки
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Маркетинг: мети, інструменти, напрямки


Маркетинг — це така система організації роботи фірми, при якій виробничі рішення приймаються на основі спеціального вивчення вимог ринку, їхнього прогнозу й керування. Підпорядкування підприємства ринковим вимогам - от у чому суть маркетингу як мистецтва встановлювати безпосередні зв'язки виробництва й обігу. Суть маркетингу викладається у відомому принципі: «Робити те, що продається, а не продавати те, що виробляється».
Ціль маркетингу як «ринкової» організації роботи підприємства полягає в створенні системи випереджального оперативного відбиття даним виробництвом запитів ринку.
На практиці реалізація маркетингу зводиться до трьох послідовних етапів дій: - складання асортиментної програми виробництва фірмової продукції на основі вивчення ринку; ретельне виконання наміченої виробничої програми; - здійснення програми маркетингу - плану захоплення ринку збуту продукції. На підприємстві існує управлінська ланка, «відділ маркетингу», поєднуючи дії в області збуту, реклами, ціни і якості виробленої продукції.
Маркетинг включає наступні напрямки:

1. Вивчення ринкової кон'юнктури.

2. Аналіз купівельної специфіки різних категорій населення.

3. Планування маркетингової системи даного товару.

4. Розробка цінової політики, що відповідає стадіям життєвого циклу товару.

5. Стратегічна маркетингова діяльність: формування майбутнього ринку.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить