Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Монополістична конкуренція

Монополістична конкуренція
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Монополістична конкуренція


Конкуренція – взаємодія суб'єктів ринкових відносин, спрямована на одержання найбільшої вигоди, що веде до ефективного використання обмежених ресурсів. Найбільш відчутне її позитивний вплив на економіку проявляється, коли на ринку зіштовхуються інтереси безлічі продавців і покупців.
Монополістичної конкуренції властива відносно велика кількість виробників, але не однорідної, як у випадку вільної конкуренції, а диференційованої продукції, тобто не ідентичної, а схожої по своїх споживчих властивостях. Кожна з фірм прагне створити свій унікальний товар, чимсь подібних (конструктивним рішенням, що відрізняється від йому, дизайном, якістю обслуговування, смаком, заходом, кольорами й т.д.). Кожний з покупців вибирає, керуючись своїми естетичними поданнями, матеріальними можливостями, пристрастями, престижністю товару:
Кожна з фірм, що роблять диференційовану продукцію, стає своєрідним монополістом у доданні унікальних особливостей своєму товар (особливе технологічне рішення, що забезпечує зручність у застосуванні, що зберігається в таємниці рецептура, гарантії й умови після продажного обслуговування). Подібність із ринком чистої монополії полягає в тому, що фірма може самостійно призначати ціну на свій товар. Правда, влада над ціною не безмежна, тому що інші роблять схожу продукцію.
Нецінова конкуренція — головна зброя в монополістичній конкуренції. Особливе значення в ній здобуває реклама.
Проникнення на ринок монополістичної конкуренції досить легко, досить запропонувати товар з такими властивостями, які зацікавлять покупця.
Монополістична конкуренція властива реально існуючим ринкам. Вона допомагає покупцеві найбільше повно задовольнити потреби, активізує торгівлю й виробництво.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить