Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Зроблена конкуренція

Зроблена конкуренція
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Зроблена конкуренція


Конкуренція – це суперництво суб'єктів ринку за одержання максимальної вигоди від використання обмежених ресурсів.
Розрізняють ринки «зробленої» (вільної) і «недосконалої» конкуренції. Вони відрізняються по кількості виробників і покупців, типу пропонованої продукції, можливостям контролю за ціною, входу й відходу з ринку, наслідкам.
Відмітні ознаки ринку зробленої (або вільної) конкуренції:
а)  пропонована продукція взаємозамінна, тобто однорідна й стандартизована (напр., зерно, фрукти, овочі, цінні папери);
б)  кількість представлених на ринку виробників необмежено, тому скорочення або збільшення виробництва кожним з них на величину ринкової ціни товару впливати не може;
в) ніхто із продавців і покупців товару не знає про ситуації на ринку (попиті, пропозиції, ціні) більше інших;
г)  боротьба між незалежними виробниками за обсяг продажів носить ціновий характер (щоб продати більше, варто трохи знизити ціну);
д)  бар'єрів для входу на ринок немає: кожен бажаючий відкрити (або закрити) свою справу може зробити це, не випробовуючи перешкоди з боку інших учасників ринку.
Ціни на продукцію конкурентного ринку встановлюються в результаті стихійної взаємодії між попитом та пропозицією. Ця обставина веде: до раціональної витрати ресурсів; до активного застосування досягнень науково-технічного прогресу; до зниження цін на товари й послуги, підвищенню їхньої якості.
Зроблена конкуренція вигідна як окремому  індивідові, так і суспільству в цілому. Споживачі виграють у якості, асортиментах і ціні продукції, а суспільство має механізм, що забезпечує ефективну витрату обмежених ресурсів, відновлення структури економіки й технічний прогрес.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить