Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Ярмарки та виставки як елемент рекламної кампанії

Ярмарки та виставки як елемент рекламної кампанії
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Ярмарки та виставки як елемент рекламної кампанії


Ярмарок - це періодичний ринок, де зустрічаються покупець і продавець. В минулому вони сприяли виникненню бірж і аукціонів. На ярмарках існують реальні можливості пропаганди надійності виробника, його іміджу, рівня технічного обслуговування. Результати діяльності ярмарків дозволяють виробникам приймати рішення про випуск продукції, поновлення її асортименту і номенклатури, підвищення якості, покращення дизайну.
Ярмарки поділяються па:
-    місцеві;
-    національні;
-    міжнародні.
За характером експонатів розрізняють універсальні та спеціалізовані ярмарки.
Виставка - публічна демонстрація досягнень у певній галузі економіки, науки, культури. Переважно торгово-промислові виставки організовуються з метою реклами товарів.
Сьогодні спостерігається зростання кількості виставок та ярмарків. Нерідко держава субсидує їх організацію за кордоном. Ярмарки набувають все більшого значення у міжнародних економічних відносинах як один із дієвих засобів розширення міжнародної торгівлі, сприяння міжнародному науково-технічному обміну, налагодженню взаємин між країнами.
Великі міжнародні ярмарки організовують в таких містах як Нью-Йорк, Париж, Марсель, Токіо, Лейпциг, Белград, Туніс, Алжир. Ярмарки проводяться в традиційному місці, тоді як виставки не мають постійного місця проведення. Ярмарки, як правило, не публікують даних про укладені угоди, тому важко судити про їх міжнародне значення.
Організаторами міжнародних ярмарок та виставок виступають торгові палати, асоціації та федерації торговців і промисловців, державні та муніципальні органи, приватні підприємства. Ці організації є юридичними особами, вони реєструються, відповідають за своїми зобов'язаннями в межах майна. Вони створюють ярмаркові комітети чи управління ярмарків, які займаються організацією ярмарків, яка включає такі заходи: розробка положень про ярмарок та право участі в ньому, будівництво павільйонів, залучення іноземних учасників, підготовка готелів і ресторанів, забезпечення через урядові органи імпортних квот та валюти для учасників, правила митного огляду для ярмаркових вантажів, пільгові тарифи для вантажів учасників ярмарку, надання транспорту, реклами для потреб ярмарку, протокольна та технічна служба, бюро перекладів, відпочинок та культурне обслуговування делегатів.
Регулюванням діяльності, тобто ратифікацією правових питань, розробкою правил участі займаються Спілка міжнародних ярмарків (50 країн), Міжнародне бюро виставок (Україна).


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить