Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Основні риси ефективного рекламного оголошення

Основні риси ефективного рекламного оголошення
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Основні риси ефективного рекламного оголошення


Рекламний текст складається з п'яти основних елементів, що майже завжди використовуються в рекламі:
□    заголовок;
□    підзаголовок;
□    основний текст;
□    підписи і коментарі;
□    рекламний лозунг.
Заголовок. Заголовок (разом з фотографією або ілюстрацією) залучить до реклами читача, глядача або слухача. Заголовок - стрижень реклами і найсильніше посилання до покупця. Необхідно за допомогою заголовка перервати думки потенційних покупців і сказати їм про запропонований товар або послугу. Тому заголовок повинен бути могутнім за впливом і зрозумілим за змістом.
Підзаголовок. Підзаголовок спрямований до покупця. Він є мостом між заголовком і основним текстом. Якщо споживача зацікавив заголовок, то підзаголовок дає ще один шанс залучити його до покупки. Однак підзаголовок має не всяка реклама, і не кожній рекламі він потрібен.
Основний текст. Основний текст виконує обіцянки заголовка: у ньому споживач знаходить подробиці, що повинні схилити його до покупки. Більшість споживачів до основного тексту так і не добираються - вони втрачають інтерес до оголошення після прочитання заголовка, а деякі – ще раніше. Але ті, хто прочитав оголошення до самого основного тексту - це серйозні кандидати в покупці.
Підписи і коментарі. Використовувані в рекламі фотографії, ілюстрації, підписи і коментарі можуть стати найбільш результативним інструментом продажу. Підписи не тільки пояснюють, що зображено на фотографії або ілюстрації, але також слугують й іншим цілям. Вони притягають погляд, надаючи можливість для розміщення в цьому місці короткого тексту. Тому зміст підпису не обов'язково обмежувати простим поясненням того, що зображено на знімку. У підписі можна помістити додаткову інформацію, пов'язану із продажем. Коментарі - це, як правило, схожі на підписи фрагменти тексту, за допомогою лінії або стрілки з'єднані з елементами фотографи або ілюстрації. Вони описують певні частини якого-небудь предмета. Підписи і коментарі створюють у покупця відчуття, що він може дивитися на них, не піддаючись впливу реклами.
Рекламний лозунг. Рекламний лозунг - це словесний еквівалент логотипа (графічного знака) фірми. У друкованому оголошенні він звичайно розміщується поруч із графічним знаком фірми чи назвою підприємства відразу ж під ними. У рекламному девізі відображена і сконцентрована позиція фірми, воно робить її привабливою для споживачів. Лозунг використовується в рекламі будь-яких типів. Особливо доречний він у радіорекламі, у якій неможливо використовувати ані логотип, ані інший елемент, що ідентифікує фірму і робить її відмінною від інших.
Варто виділити такі правила створення результативних рекламних текстів:
1. Рекламний текст повинен бути таким, щоб з першого погляду можна було впізнати рекламу конкретної фірми. Реклама зазвичай покликана ознайомити покупців з товарами або схиляти їх до покупки товарів (іноді і те, і інше одночасно). Існує метод, що дозволяє безпомилково визначати погано складену, безадресну рекламу.
Якщо з реклами можна вилучити назву фірми і її логотип, поставити на їхнє місце назву і логотип конкурента і оголошення не втратить зміст - це погане оголошення.
2.    Основні зусилля необхідно вкласти в написання заголовка. Слова заголовка повинні бути конкретними рівно настільки, щоб привернути увагу читача, але в той же час і не стримувати його уяву, щоб читачу захотілося познайомитися і з основним текстом реклами. Якщо ж у рекламі немає основного тексту, заголовок тим більше повинен мати високу силу.
3.    Необхідно продавати переваги для споживача, а не характеристики товару. Текст рекламного оголошення - а тим більше, його заголовок - повинен підкреслювати переваги, що одержить покупець, купивши даний товар (послугу). Рекламуючи яку-небудь рису товару, необхідно усвідомлювати, яку користь принесе вона покупцям. Цю користь не обов'язково називати прямо, але про неї безумовно потрібно згадати. Навіть якщо компанія пропонує дійсно унікальні товари чи послуги, її реклама буде впливати сильніше, якщо ця унікальність буде подана з погляду користі, принесеної покупцям.
4.    Не варто говорити про якість або обслуговування, необхідно показати їх споживачу.
5.    Необхідно використовувати яскраві образи і виразні мовні засоби. Стиль рекламного оголошення повинний бути легким, живим і цікавим. У рекламному тексті потрібно вживати особисті форми дієслів. Від тексту повинне виходити відчуття активності. Складаючи рекламний текст, потрібно прагнути до того, щоб, читаючи його, потенційні покупці почували себе так, немов уже спробували цей продукт (скористалися послугою).
Заслуговує на увагу також проблема вибору величини рекламного тексту. Представники однієї рекламної школи стверджують, що довгий текст нечитабельний. їх принцип: дати інформацію в заголовку, підтримати інтерес у підзаголовку, коротко проінформувати в основному тексті, і нічим більше не забивати читачу голову. Друга школа вважає, що споживачі прочитають навіть довгий основний текст, якщо він досить цікавий. Більш того, ця школа доводить, що, чим більше споживач вчитується в текст, тим більше піддається на доводи рекламодавця і тим лояльніше ставиться до рекламованого продукту.
Короткий текст слугує для того, щоб швидко справити на споживача сприятливе враження. Довгий текст теж здатний справити сильне враження, причому дає для цього більше часу.
В цілому, величина тексту залежить від виду товару. Склад цільового ринку й обраний вид ЗМІ також визначають величину рекламного тексту. Довгий текст більш ефективний, якщо цільовий ринок - високоосвічена, інтелігентна публіка, словом, ті, хто любить читати. Короткий, добре відточений текст теж привабливий для таких людей; він ідеальний і у випадку, якщо цільовий ринок - люди, що швидко втрачають інтерес до чого-небудь.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить