Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Поняття ринку інформаційних послуг

Поняття ринку інформаційних послуг
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Поняття ринку інформаційних послуг


Сучасний етап розвитку економіки обумовив зростання потреб в інформації, тому що остання все більше відіграє роль виробничого фактора та стратегічного ресурсу, і розвиток нових форм інформаційного обслуговування. Документована інформація, яка підготовлена відповідно до потреб користувачів і призначена (або застосовується) для їх задоволення, є інформаційним продуктом. Дії суб'єктів щодо забезпечення споживачів інформаційними продуктами - інформаційна послуга. Ринок інформаційних послуг являє собою сукупність економічних, правових і організаційних відносин з продажу і купівлі інформаційних продуктів та послуг (ШП), які складаються між їхніми постачальниками і споживачами.
Ринок інформаційних послуг характеризується, з одного боку, попитом громадськості, господарських підприємств і державних установ, а з іншого боку, пропозицією послуг державних установ, підприємств із змішаним капіталом та приватних. Діяльність приватних інформаційних фірм регулюється попитом і ефективністю пропозиції. Порівняно з ним розвиток і надання інформаційних послуг, включаючи дослідження, розробки і консультування, які фінансуються державою, відбувається за межами пропозиції і попиту, керованих інформаційним ринком. Інформаційні служби державних установ намагаються орієнтуватися на існуючий попит, який не являє інтересу для приватних інформаційних підприємств і тому не веде до пропозиції ними ШП. На думку американських аналітиків, які досліджували державний і змішаний сектори, перший не є конкурентоспроможним через централізоване управління, відсутність розвинутої системи зв'язку з споживачами й інш.
Змішаний сектор надає користувачам широкий спектр ШП і гнучко реагує на зміни попиту. Основні споживачі інформації відрізняються завданнями, які вирішуються з використанням інформаційних послуг.* Підприємства вдаються до цих послуг головним чином з метою оптимізації управлінської діяльності, розробки тор-іово-економічної стратегії і довгострокових програм розвитку виробництва.
Об'єктивне зростання інформаційних потреб пов'язане із загальним підвищенням складності управління і з необхідністю обгрунтовано аргументувати запропоновані заходи, користуючись інформацією прогнозного характеру.
Споживачами більшості видів інформаційних послуг можуть бути як безпосередні споживачі, так і спеціалізовані інформаційні органи, для яких ці послуги виступають предметом праці і напівфабрикатом при підготовці власних інформаційних послуг.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить