Роль педагогів в обранні дітьми здорового способу життя |
Роль педагогів в обранні дітьми здорового способу життяВсю свою діяльність з формування здорового способу життя соціальний педагог проводить з урахуванням вікових та індивідуальних морфофізіологічних і психологічних особливостей дітей і дорослих. При цьому особливу увагу слід приділяти таким віковим етапам, як дошкільний, підлітковий і юнацький, коли має місце особливо інтенсивний ріст і перебудова функціонального стану всіх систем життєдіяльності організму, що розвивається. Обов'язковими також є науково обгрунтовані уявлення про стадії статевого розвитку дівчаток і хлопчиків. Істотне значення має і правильна оцінка психологічної ситуації в сім'ї, групі дитячого саду, класі школи, неформальному об'єднанні та клубі підлітків. Турбота про здоров'я підопічних - складова охоронно-захисної функції соціального педагога. Крім того, захист здоров'я може стати самостійним об'єктом спеціалізації педагога-валеолога. Основними вимогами до соціально-педагогічної діяльності у зв'язку з реалізацією завдань захисту права дитини на охорону здоров'я є наступні: Професійно-етична відповідальність фахівців за профілактику та охорону фізичного, психологічного, соціального здоров'я особистості; Гуманність, прояв обнадійливого співчуття і дбайливого ставлення до страждаючих і хворим дітям, врахування особливостей особистості та індивідуальних рис характеру, варіантів поведінки, нюансів ставлення до життя, навчанню і здоров'ю; Здатність педагога зберігати власне здоров'я та навчати цьому дітей; Уміння попереджати власні неврози і усувати соціо-псіхологопедагогіческімі засобами причини, що їх викликають; Позитивне ставлення до особистісного росту дитини, заохочення в дитині почуття власної гідності в діяльності та відносинах з людьми;
Более новые статьи:Более старые статьи:
|