Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Роль педагога у профілактиці девіантної поведінки у дітей.

Роль педагога у профілактиці девіантної поведінки у дітей.
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Роль педагога у профілактиці девіантної поведінки у дітей.

Є низка причин появи дітей із девіантною поведінкою.

Головною причиною появи «важких» дітей є нездатність батьків ефективно виховувати своїх дітей, брак знань від батьків у тому, як виховувати своїх дітей, надмірна зайнятість батьків, недолік контролю з боку, часті конфлікти у сім'ї, недолік контролю з боку, авторитарне виховання (зайвий контроль і заборони із боку батьків.)

Також із боку школи можна виявити ряд причин які впливають виховання «важкого дитини»: невміння, а часто не бажанні вчителів працювати з «важкими дітьми», здійснювати їхню соціальну реабілітацію.

Також школяр у умовах традиційно організованого процесу творення немає достатніх можливостей для проби наснаги в реалізації різних, значимих йому напрямах, освоєнні необхідного соціального досвіду. У багатьох установ проводяться різноманітні заходи, акції, існують гуртки, секції, громадські організації, включаючи шкільне самоврядування. Проте діти «групи соціального ризику» (з із неблагополучних сімей) дуже рідко буваютьвключени у цю діяльність.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить